arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

‌پزشکیان: دولت و مجلس در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند‌

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه رأی اعتماد وزرا گفت: دولت و مجلس باید در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند و به دنبال گره‌گشایی از مشکلات باشند.

به گزارش انتخاب، سعید ناجی فرماندار شهریار در گردهمایی بزرگ خیّرین بیمارستان امام خمینی(ره) که لحظاتی پیش با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی‌، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده شهرستان قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، حسن قشقاوی معاون وزیر خارجه و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در محل این بیمارستان در شهریار برگزار شد اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) در شرایطی به دولت یازدهم تحویل داده شد که علیرغم دو دهه رکود، با تلاش دولتمردان و سفر رئیس‌جمهور به منطقه شاهد 12هزار متر مربع پیشرفت هستیم.

وی افزود:‌ پشتکار دولت یازدهم در کنار اراده شهرستان و همّت جمع کثیری از خیّرین تحت عنوان هیأت امنا، شرایط را طوری فراهم کرد که دانشگاه نیز پای کار آمد، و با توجه ویژه وزیر بهداشت ساخت این بیمارستان با قوّت بیشتری به سمت پیشرفت سوق پیدا کرد.

فرماندار شهریار ضمن تبریک اخذ رأی اعتماد به وزیر بهداشت تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد یک رخداد بزرگ به عنوان الگو برای این مناطق باشیم و مسئولان شهرستان در کنار هم تلاش در مسیر اعتلا و سیاست‌های منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت را پیگیری و به سرمنزل مقصود برسانند.

در ادامه این همایش مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس با اشاره به جلسه رأی اعتماد وزرا اظهار داشت: رأی اعتماد امروز را تبریک می‌گویم و امید است وزرا و کابینه به این اعتماد توجه کرده و در مسیر خدمت به مردم به خوبی حرکت کند.

وی ادامه دارد: برای حل مشکلات باید همه دست به دست هم دهیم و چشم‌اندازی که دولت دارد بدون حضور و حمایت مردم به پیش نمی‌رود؛ هر زمان که مردم در مسیر هستند بهترین‌ نتیجه‌ها به دست می‌آید و این را تجربه کرده‌ایم؛ همچنان که در تبریز زمانی که دولت تنها 200 خانه بهداشت احداث کرده بود، در شرایطی که مردم پای کار آمدند در عرض شش ماه ،600 خانه بهداشت ساختند.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه وظیفه مسئولان گره‌گشایی است تصریح کرد: باید همه خدمات با یک اندیشه ارائهخ شود، این اندیشه که درد مردم را درمان کند و در این راه هر قدر هم هزینه شود بهترین پاداش را در پی خواهد داشت و لازم است همه مسئولان و مدیران فکر و ذکرشان صدای مردم بوده و گره‌گشایی از مشکلات آنان باشد.

پزشکیان بیان کرد: مجلس هر آنچه در توان دارد به کار می‌گیرد و لازم است دولت نیز به شکل مناسب در این مسیر حرکت کند و اگر نتوانیم به خدمت به مردم توجه کنیم، وظیفه خود را به خوبی انجام نداده‌ایم و شرمنده مردم خواهیم شد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان