arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

اظهار نظر جالب والورده درباره مسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی بارسلونا درباره موفق بودن ستاره تیمش به نکته جالبی اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه شب در هفته نخست لالیگا به مصاف رئال بتیس می‌رود. ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی گفت: بتیس می‌خواهد از شروع بازی را در اختیار بگیرد. با توجه به شناختی که از سرمربی این تیم دارم حریفمان می خواهد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و ما را تحت فشار قرار دهد.  این موضوع برای بیشتر تیم ها و بخش زیادی از لالیگا عادی است. هر تیمی که بتواند از این فشار بیرون بیاید موفق خواهد بود. باید بازی را در اختیار داشت تا دویدن ممکن شود و موقعیت گل به وجود آید. فکر نمی کنم بتیس عقب نشینی کند. آن ها می خواهند شجاعانه بازی کنند. برابر اینتر و میلان این موضوع را نشان دادند.

 لوییس سوارس به علت آسیب دیدگی نمی تواند بارسلونا را برای یک ماه همراهی کند. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: او برای تیم مهم است. همه از تواناییش آگاه هستیم. بازیکنانی برای جایگزینی اش در اختیار داریم. باید ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

والورده درباره شکست ها برابر رئال مادرید (در دیدار رفت و برگشت سوپرجام اسپانیا) گفت: از آن ها درس گرفتیم. دو بازی را مغلوب شدیم. گاهی اوقات خوب بازی کردیم اما برخی اوقات بد ظاهر شدیم. باید چیز های زیادی یاد بگیریم. می دانیم فوتبال در سه روز تغییر پیدا می کند. از آمریکا شاد بازگشتیم اما اکنون شکست خورده هستیم. باید شرایط را بهتر کنیم. هدفمان پیروزی در بازی فرداست.

سرمربی بارسلونا در مورد لیونل مسی گفت: نمی خواهم بگویم مسی مهمترین بازیکن است اما او بهترین بازیکن جهان است و باید به او کمک کنیم. باید بازی را به نحوی پیش ببریم که مسی احساس راحتی کند. باید بدرخشیم تا او نیز بدرخشد. همه نگاه ها به اوست و در هر شرایطی روی این بازیکن تمرکز می شود. با این حال باید یک گروه کامل داشته باشیم تا بتوانیم به او کمک کنیم و او نیز به ما کمک کنیم.

والورده در رابطه با حمله تروریستی اخیر در بارسلونا گفت: اکنون آرام هستیم. ترسی نداریم. در جهان کنونی ممکن است قربانی قدرت شوید و اتفاقی عادی است. نمی توانیم این قضیه را کنترل کنیم.
نظرات بینندگان