arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
فايل صوتي منتسب به معاون تامين احتماعي در مورد راي اعتماد به وزير كار:

التماس می کنم این دو هفته هیچ کاري كه یک نماینده را آزرده مي كند، انجام ندهید / اگر قرار است انجام بدهید ، اين دو هفته نكنيد/ اگر قرار است کار مثبتی را در ماههای آینده انجام دهید، در این دو هفته انجام دهید/ استدعا می کنم این دو هفته نماینده ها را ول نکنید/ثبات مدیریت متزلزل شود این دومینو می تواند من شما را هم دچار تزلزل كند/ نوربخش دستور راه اندازي ستاد راي اعتماد را داده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
التماس می کنم این دو هفته هیچ کاري كه یک نماینده را آزرده مي كند، انجام ندهید / اگر قرار است انجام بدهید ، اين دو هفته نكنيد/ اگر قرار است کار مثبتی را در ماههای آینده انجام دهید، در این دو هفته انجام دهید/ استدعا می کنم این دو هفته نماینده ها را ول نکنید
ساعاتي پيش فايل صوتي منتسب به تاج الدين معاون پارلماني سازمان تامين اجتماعي منتشر شد كه به نظر مي رسد مربوط به جلسه اي است كه با موضوع راي اعتماد به ربيعي وزير پيشنهادي كار، در جمع رئساي استاني اين سازمان ، برگزار شده است.

‎به گزارش «انتخاب»، در اين فایل صوتی ، عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی (که براساس صورتجلسه ي منتشره رییس کمیته رای اعتماد وزیر را عهده دار شده) اظهاراتي به زبان آورده كه باعث شگفتي ناظران شده است؛ هرچند سازمان تامين اجتماعي يا وزارت كار، تا لحظه مخابره خبر، نسبت به صحت و سقم اين فايل صوتي اظهارنظري نكرده است.

‎تاج الدین در بخشی از اظهاراتي كه در فايل صوتي شنيده مي شود، گفته است: مدیران محترم سازمان، تک تک شما با فرد یا افرادی از مجلس، ارتباط دوستانه دارید خواهش می کنم از تمام ظرفیت موجود خود استفاده کنید....اگر خدای نکرده ثبات مدیریت متزلزل شود این دومینو می تواند تا خیلی از جاها ادامه پیدا کند و خیلی از من و شما را دچار تزلزل بکند.

‎معاون حقوقی سازمان تامین اجتماعی اضافه می کند: خواهش می کنم؛ التماس می کنم این دو هفته هیچ کاری که ممکن است یک نماینده آزرده خاطر بشه ،موجب حساسیت و دلخوری نماینده بشه انجام ندهید...اگر قرار است هر کاری انجام بدهید که موجب عصبانیت نماینده ها بشود تو را به خدا این دو هفنه انجام ندهید.

‎وی در بخش دیگری از اظهاراتش خواستار «انجام کارهای مثبت در هفته ی آتی شده» و می گوید: التماس می کنم که اگر قرار است کار مثبتی را در ماههای آینده انجام دهید، در این دو هفته که زمانها زمانهای طلایی است انجام دهید .

‎تاج الدین، تشکیل ستاد برای رای آوری وزیر کار را دستور مستقیم نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی دانسته و افزوده است: ما از هفته گذشته که دکتر نوربخش دستور داده اند ستادی تشکیل شده است که من صمیمانه از ایشان تشکر می کنم هر روز صبح جلسه داشته ایم در این موارد و هر روز این مسائل رو رصد و تک تک درخواستهای مربوط به نمایندگان را پیگیری می کنیم. ولی این کفایت نمی کنه. اطلاعاتی که من دارم خیلی صریح و شفاف خدمتتان میگم، هنوز ما را اقناع نکرده است که بتوانیم مدعی این باشیم که که وزیر با رای بالا و با اقتدار از صحن مجلس بیرون خواهد آمد.

‎وی ادامه داده است: خواهش می کنم زنگ بزنید، استدعا می کنم این دو هفته نماینده ها را ول نکنید. این 10 روز خیلی از اتفاق ها در مجلس ممکنه بیافته!
نظرات بینندگان