arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

گل‌محمدی: نباید حاتمی را محروم می‌کردند/ هواداران بهترین عملکرد را داشتند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: به این سه امتیاز نیاز داشتیم. هواداران امروز بهترین عملکرد را داشتند.

به گزارش انتخاب، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار کرد: ما امتیاز ارزشمندی گرفتیم و به این سه امتیاز نیاز داشتیم. در سه بازی قبل می‌توانستیم امتیاز کسب کنیم اما خداراشکر بالاخره امتیاز گرفتیم. ما بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم ولی بعد گل بازیکنانم به بازی برگشتند و گل پیروزی را به ثمر رساندند.

او ادامه داد: باید از هوادارانمان تشکر کنم که در هیچ دقیقه‌ای ناامید نشدند و تشویق کردند. بهترین عملکرد را تماشاگران داشتند که تیم‌ خودشان را حمایت می‌کنند. به عشق همین هواداران در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر می‌شویم.

گل‌محمدی افزود: ما باید برخی اشکالاتمان را برطرف کنیم. محرومیت ها باعث خالی شدن دستمان شد. طاهران امروز مریض بود، فرزاد حاتمی محروم بود اما بازیکنان تلاش خودشان را کردند و از آن‌ها راضی هستم.

سرمربی تراکتورسازی درباره عملکرد آزادی بازیکن ۱۷ ساله این تیم گفت: او توانایی زیادی دارد و در بازی‌های گذشته چند دقیقه بازی کرد. او یک استعداد ناب ایران است و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او راه زیادی در پیش دارد و باید بهتر ظاهر شود. ان‌شاءالله بتوانیم جوانان دیگری هم به میدان بیاریم. از مربیانی که پیش از من به آزادی میدان دادند تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی درباره اخطار گرفتن بازیکنان باتجربه این تیم در این دیدار خاطر نشان کرد: بازیکنان ما در شرایطی نیستند که کارت‌های بیهوده بگیرند و آن‌ها را از دست بدهیم. در آینده باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. قبل از هر بازی با تک تک بازیکنان صحبت می‌کنیم که کارت نگیرید ولی شرایط بازی سخت است. نفت تیم دونده و قابل احترامی بود.

او درباره غیبت حاتمی گفت: او یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب ما است. او خوب تمرین می‌کند اما نباید منفی درباره بازیکنان صحبت کنیم که نبود یک نفر باعث روان بازی کردن ما شده است. او بازیکن خوبی برای ما است.

سرمربی تراکتورسازی درباره موقعیت‌های خراب شده تیمش در دیدارهای لیگ برتر اظهار کرد: باید تمرین بیشتری انجام دهیم و آن‌ها را از لحاظ روحی روانی آماده کنیم تا این مشکل حل شود. امسال شرایط خاصی داریم و باید خودمان را از لحاظ قدرت ذهنی تقویت کنیم.

گل‌محمدی درگیری صادقی و حاتمی در هفته گذشته تصریح کرد: ما به امتیازات زیادی نیاز داریم و باید برای آن تلاش کنیم. کار حاتمی اصلا مورد تایید ما نبود اما اینکه باشگاه را از داشتن او محروم می‌کنند کار درستی نیست. ما شرایط خاصی داریم و نباید او را محروم می‌کردند. جریمه مالی و تعهد می‌تواند جایگزین این محرومیت شود. محروم کردن بازیکن مانند محروم کردن هوادار از دیدن بازی است.

او افزود: دو دفاع وسط ما اولین بار بود که در این پست بازی می‌کردند و تا به این شرایط عادت کنند طول می کشد. آن‌ها تمرکز خوبی داشتند اما بازیکنان حریف در یکی دو صحنه موقعیت پیدا کردند. باید تمرینات اختصاصی برای آن‌ها داشته باشیم. امتیاز ما به خاطر علی عابدینی است که جانش را برای تیم داده است. دست پدر و مادر و خودش را می‌بوسم.

سرمربی تراکتورسازی درباره حمایتش از گروسیان دروازه بان این تیم گفت: فرزین فیزیک خوبی دارد و ارزش حمایت کردن دارد تا به دروازه‌بانی خوب تبدیل شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان