arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

نماینده مشهد: الگوی اتحاد بین ارتش و سپاه باید در اداره امور کشور اجرا شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: الگوی اتحاد بین ارتش و سپاه در دفاع از مرزها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و عمق استراتژیک نظام باید در اداره امور کشور نیز اجرا شود.

به گزارش انتخاب، امیر حسین قاضی زاده هاشمی که به عنوان موافق وزیر پیشنهادی دفاع در جلسه علنی امروز مجلس سخن می‌گفت، تصریح کرد: زمانی که وزیری از سپاه انتخاب می‌شود جانشینی برای این گزینه و زمانی که وزیری از ارتش انتخاب می‌شود اوج تعامل و همکاری را با سپاه دارد و ما باید این الگوی اتحاد را همه جا جاری کنیم.

وی افزود: ما امروز در سایه این اتحاد در قله‌های علمی و تکنولوژی دفاعی ایستاده‌ایم و نه تنها وابستگی نداریم، بلکه نیازهای محور مقاومت را تامین می‌کنیم.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما در اداره کشور در حوزه فرابخشی و بین‌بخشی است و آیا نمی‌شود همان طور که در حوزه سیاسی با رایزنی سران اصلاحات و اعتدال کابینه‌ای معرفی می‌شود در اداره کشور نیز اتحاد و وحدت بین همه بخش‌ها ایجاد شود. تجربه نشان داده هرجا وحدت و همدلی جاری بوده است موفق بوده‌ایم.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه به امیر حاتمی رای قاطع می‌دهیم و امیدواریم وحدت و فرهنگ برادری و اتحاد در ارکان کشور و در اداره امور مانند اتحاد ارتش و سپاه شکل بگیرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان