arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

نماینده تربت‌جام: اصلاح‌طلب، اصولگرا و شیعه‌وسنی از امیر حاتمی دفاع می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلب، اصولگرا، شیعه و سنی از امیر سرافراز وطن که افتخارش پوشیدن لباس سربازی است دفاع می‌کنیم و این مجلس به امیر دیپلماسی یعنی دکتر ظریف و امیر دفاع از مرزها یعنی سرتیپ حاتمی رای قاطع می‌دهد.

به گزارش انتخاب، جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی که به عنوان موافق وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سخن می‌گفت، اظهار داشت: رای ما به امیر حاتمی به آنانی که در سنای آمریکا علیه ما قطع‌نامه صادر می‌کنند نشان می‌دهد که ما برای دفاع از مرزهای خود و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم و ایستاده‌ایم تا به نام ملت و به نام شهدا از یک امیر باسابقه ارتش دفاع کنیم.

وی افزود: امیر حاتمی دارای سوابق طولانی در ارتش و در حوزه‌های مختلف نظامی است و به همه کسانی که به این آب و خاک نگاه سوء‌ دارند پیام می‌دهیم که یک ارتشی با روحیه‌ای بسیجی و ولایی رای قاطعی از مجلس می‌گیرد و به نام شهدا و به نام ایثارگران و به نام ملت و به نام جانبازان به ایشان در مجلس رای قاطع خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، عزیزی، نماینده زنجان نیز طی سخنانی کوتاه در دفاع از وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تاکید کرد: باید در شرایط کنونی و با توجه به حساسیت‌های منطقه‌ای به برخی وزیران رای قاطع و بدون حرف داد و امیر حاتمی امیر دفاع از مرزها و دکتر ظریف مجاهد عرصه دیپلماسی از جمله این وزرا هستند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان