arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

دیدار محمد علی نجفی با محمد باقر قالیباف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدعلی نجفی نامزد نهایی منتخبین پنجمین دوره شورا برای شهرداری با محمدباقر قالیباف شهردار فعلی تهران امروز دیدار می‌کنند.

به گزارش انتخاب، زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با فارس، به جلسه امروز منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه آقای نجفی نامزد نهایی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران برای شهرداری حضور داشت.

وی با بیان اینکه اعضای شورای پنجم دیدگاه و نگرانی‌های خود را نسبت به شهر و شهرداری مطرح کردند گفت: آقای نجفی نیز رویکردهای خود را اعلام کرد.

نژادبهرام افزود: نجفی گفت که امروز قرار است با محمدباقر قالیباف دیدار کند و این نشان‌دهنده همدلی مدیران فعلی با مدیران آینده است.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌آقای نجفی باید برنامه کوتاه و میان مدت خود را در حوزه مسائل شهری بیان کند و قرار است در این زمینه از کارشناسان بهره بگیرد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مهمترین چالش‌های پیش رو در شهرداری برسی شد و نحوه همکاری شورا و شهرداری در خصوص فوری‌ترین کارهای سه ماهه آینده اعم از برنامه و بودجه، شهرسازی، محیط زیست، اجتماعی، بحث و تبادل نظر صورت گیرد.
نظرات بینندگان