arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۸ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
نماینده اصفهان :

برنامه های قاضی زاده برای وزارت بهداشت دولت دوازدهم، همه نگرانی ها در مورد «طرح تحول سلامت» را برطرف کرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنامه های قاضی زاده برای وزارت بهداشت دولت دوازدهم، همه نگرانی ها در مورد «طرح تحول سلامت» را برطرف کرده است

نماینده اصفهان درباره عملكرد وزير بهداشت در اجراي طرح تحول سلامت و نقاط قوت برنامه او در دوره جديد گفت: در اجرای طرح تحول سلامت نگراني هايي وجود دارد كه به همه اين نگراني ها در برنامه دکتر هاشمی در دولت دوازدهم پاسخ داده شده است.

حيدرعلي عابدي در گفت و گو با «انتخاب»  يكي ازمحورهايي كه در برنامه دولت دوازدهم به آن نگاه ويژه اي شده گسترش پزشك خانواده دانست و افزود: محور بعدي كه مدنظر قرار گرفته سطح بندي خدمات و الكترونيك كردن پرونده هاست.. 

عضو كميسيون بهداشت و درمان در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: همچنين در برنامه دكتر هاشمي به تجميع بيمه ها يا به عبارتي اصلاح تجميع بيمه ها اشاره شده است.

به گفته اين نماينده مجلس، مهم ترين نكته در اين برنامه وجود راهنماهاي باليني است كه به برقراري سيستم ارجاع كمك مي كند و با اجراي اين برنامه نگراني هايي كه درباره اجراي طرح تحول سلامت وجود دارد كاملا برطرف خواهد شد.

نماينده اصفهان افزود: با اشاره به ضرورت تداوم اجراي  طرح تحول سلامت گفت: در ضرورت اجراي طرح تحول سلامت هيچ شكي وجود ندارد. چون این طرح  يكي از هدف هاي آرماني نظام جمهوري اسلامي بوده، يعني از زمان شكل گيري جمهوري اسلامي و از امام راحل تا مقام معظم رهبري و همه دلسوزان نظام به آن تاکید داشته اند .

 وي همچنين با اشاره به كاهش پرداختي از جيب مردم در طول دولت يازدهم ادامه داد: بر اساس اين طرح، دولت تلاش مي كند خدمات درماني را تحت پوشش خود قرار دهد، تا كساني كه توانايي و وسع پرداخت هزينه هاي كمرشكن درماني را ندارند زير چتر حمايتي دولت قرار بگيرند و براي درمان بيمارشان دغدغه تامين هزينه نداشته باشند.

نظرات بینندگان