arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۸ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

ظریف، قاضی زاده، زنگنه و علوی به سادگی از مجلس رای اعتماد می گیرند/ رضایت مجلسی ها از وزارت بهداشت

ابوالفضل موسوی بیوکی در مصاحبه با «انتخاب»، افزود: طرح تحول سلامت توانسته که در تحقق اهدافش موفق باشد و نماینده های مجلس از عملکرد وزیر بهداشت در حوزه های انتخابیه شان راضی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر بهداشت از جمله وزرای موفق دولت دوازدهم بوده است، در حرفه خودش  تخصص دارد، بسیار فعال است  و به نقاط مختلف کشور نیز سفر می کند که اینها از جمله ویژگی های مثبت دکتر هاشمی برای تصدی مجدد وزارت بهداشت است.

ابوالفضل  موسوی بیوکی در مصاحبه با «انتخاب»، افزود: طرح تحول سلامت توانسته که در تحقق اهدافش موفق باشد و نماینده های مجلس از عملکرد وزیر بهداشت در حوزه های انتخابیه شان راضی هستند.

نماینده مردم یزد، همچنین درباره وضعیت سایر وزرای پیشنهادی دولت هم توضیح داد: چند نفر از وزرای دولت مثل آقایان زنگنه، هاشمی، علوی و ظریف که کارنامه موفقی داشتند، دوباره از مجلس رای اعتماد می گیرند، زیرا پرونده کاری و عملکرد آنها کاملا شفاف است.

عضو فراکسیون زنان مجلس : مدیریت توانمند وزیر بهداشت،موجب ارتقای سطح بهداشت عمومی شد 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به کابینه معرفی شده از سوی رئیس جمهور به مجلس گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نمونه یک مدیر توانمند است که موجب افزایش سطح بهداشت عمومی جامعه در دوره وزارت او بودیم.

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی در گفت و گو با «انتخاب» با اشاره به اینکه تصور نمایندگان از کابینه پیشنهادی، چهره‌های جوان‌تری بود، افزود: گویا مساله توانمندی برای برخی وزرای پیشنهادی لحاظ نشده است. کما اینکه تغییرات دولت دوازدهم خیلی فاحش نبوده و چهره‌های معرفی شده در کابینه جدید، قوی‌تر از دولت یازدهم نیستند

نظرات بینندگان