arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

روایت صالحی امیری از دوران وزارت خود در دولت یازدهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این‌که «فرهنگ حوزه زیرساختی است» گفت: در دوران وزارت خود در دولت یازدهم تلاش کردم تا ثابت کنم اگر جامعه دچار چالش‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، ریشه آن فرهنگی است.

به گزارش انتخاب، رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت یازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد خود در این دولت اظهار داشت: طی4 سال گذشته، در سه سال حضور در کتابخانه ملی و یک سال حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همه تلاشم را صرف کردم تا بتوانم مبانی فرهنگی، اخلاقی، معرفتی و انسانی را توسعه دهم.

وی ادامه داد: من تلاش کردم تا ثابت کنم تا حوزه فرهنگی حوزه زیرساختی است و اگر جامعه دچار چالشهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، ریشه آن فرهنگی است. معتقدم اگر فرهنگ اصلاح شود هم اقتصاد هم سیاست و هم جامعه اصلاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما باید بتوانیم زیست فرهنگی داشته باشیم تا مردم احساس رضایت از زندگی خود آن هم به مفهوم شادابی، نشاط و آرامش در فضای زندگی خود داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: من فارغ از این‌که در چه سمتی قرار داشته باشم همواره همه تلاشم را برای توسعه فرهنگی، معرفتی و اخلاقی به کار خواهم برد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان