arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

خدمات دکتر هاشمی به سیستان و بلوچستان در طول تاریخ انقلاب بی سابقه بوده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دکتر هاشمی با ارائه طرح تحول سلامت در استان پهناور سیستان و بلوچستان خدمات ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف ارائه کرده است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی سایقه بوده است.
 
 Image result for ‫قاضی زاده هاشمی‬‎
 
علی کرد با بیان این‌که ارزیابی خدمت رسانی در هر استانی شاخص و جایگاه متفاوتی با استان دیگر دارد، افزود: در استان سیستان و بلوچستان، اجرای طرح تحول سلامت توسط دکتر هاشمی موجب شد که در حال حاضر همه مردم در این استان از بیمه سلامت همگانی بهره‌مند شوند.
 
وی اظهار داشت: علاوه بر آن  اجرای طرح تحول سلامت  موجب شد که کلینیک‌های تخصصی در بیمارستان‌های مناطق محروم فعال شده و پزشکان متخصص در کلینیک‌ها مستقر شوند و به مردم خدمات ارائه کنند.
 
 نماینده مردم خاشافزود: در سیستان و بلوچستان قبل از اجرای طرح تحول سلامت، مردم  در مطب‌ها برای هرویزیت پزشک متخصص مبلغ 18 الی 30 هزار تومان پول پرداخت می‌کردند، اما هم اکنون با مراجعه به کلینیک‌های تخصصی تنها با پرداخت سه هزار و پانصد تومان ویزیت می‌شوند که این یک نعمت بزرگ برای مردم مناطق محروم است.
 
کرد با بیان این که همه این‌ها خدمات ارزنده ای است تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت، همچنین تمام روستائیان، مردم عشایر، شهرنشینان تحت پوشش خانه‌های بهداشت قرار گرفته‌اند.
 
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره ارائه رای اعتماد نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان مجلس در انجام رسالت اصلی خود باید با مطالعه و ارزیابی روزمه وزرای پیشنهادی که دارای صفات وزارت یعنی مومن، متعهد، صبور و متخصص و مرتبط در زمینه مسئولیت محوله با رشته تحصیلی خود باشد، رای اعتماد دهند.
 
علی کرد افزود: یک وزیر خوب باید سوابق درخشان و عملکردهای مثبتی در ارائه خدمت در دوران وزارت خود داشته باشد، علاوه بر آن باید به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ، برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت داشته باشد.
نظرات بینندگان