arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

تاکید ارتش یمن: آغاز عملیات علیه متجاوزان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سخنگوی ارتش یمن از آغاز عملیات نظامی چند جانبه علیه ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران آن در عمق خاک عربستان بعد از هدف قرار گرفتن کشتی متجاوزان در سواحل «مخا» خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، «عزیز راشد»، معاون سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد: هدف قرار دادن کشتی جنگی وابسته به ائتلاف متجاوز عربستان توسط نیروی دریایی ارتش در سواحل المخا یک اقدام خاص بوده و این کشتی سیزدهمین کشتی بود که توسط نیروی دریایی و گارد ساحلی مورد هدف قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: این عملیات بسیار گسترده خواهد بود همان طور که وزیر دفاع پیشتر تاکید کرده که عملیات آتی از لحاظ اقتصادی و نظامی بسیار دردناک خواهد بود و امروز شاهد آغاز این عملیات نظامی میدانی و یا دریایی و یا موشکی هستیم که قرار است بر سر متجاوزان و مزدوران در عمق خاک عربستان از سوی ارتش و کمیته های مردمی فرود آید.

راشد تاکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی فرماندهی این عملیات نظامی زمینی یا دریایی یا موشکی را برعهده می گیرند.در اقدامات نظامی هدف قرار دادن کشتی های جنگی و یا هر نوع عملیات نظامی تنها بعد از جمع آوری اطلاعات میدانی و اقدامات دقیق الکترونیکی و راداری صورت می گیرد. تجهیزات نظامی نیروی دریایی برای هدف قرار دادن کشتی های جنگی و ناوها بسیار مناسب است و این مساله برتری نظامی نیروهای یمنی را نشان می دهد.

نظرات بینندگان