arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
پاسخ سازمان لیگ به مدیرعامل پرسپولیس:

درآمد بلیت‌فروشی سال گذشته پرسپولیس دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون بود/ هنوز دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون بدهکارید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان لیگ میزان مبلغ درآمد پرسپولیس حاصل از بلیت فروشی در فصل گذشته را اعلام کرد.

به گزارش انتخاب، سازمان لیگ با اشاره به میزان مبلغ درآمد پرسپولیس از بلیت‌فروشی فصل گذشته  اعلام کرد: «پرسپولیس در فصل گذشته در 15 مسابقه لیگ برتر میزبان و یک بازی هم از داشتن تماشاگر محروم بود. بازی پرسپولیس و سیاه جامگان بدون تماشاگر برگزار شد. آمار دقیقی که ناظران سازمان لیگ از تعداد تماشاگران پرسپولیس در 14 بازی گزارش داده‌اند، 658 هزار و 500 نفر بوده است. پرسپولیس فصل گذشته در جام حذفی هم به دلیل حذف زودهنگام تماشاگری نداشت.

فصل گذشته 512 هزار و 648 قطعه بلیت برای مسابقات پرسپولیس فروخته شده که درآمد حاصل از فروش این تعداد بلیت، 4 میلیارد و 400 میلیون تومان است که پس از کسر 35 درصد از شرکت برهان مبین، هزینه‌های نیروی انتظامی، شرکت واحد اتوبوسرانی، 10 درصد فدراسیون فوتبال، 5 درصد سازمان لیگ و 5 درصد هیئت فوتبال استان تهران، درآمد حاصله پرسپولیس از این رقم 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است. سازمان لیگ این درآمد پرسپولیس را از بدهی‌های باشگاه نزد سازمان لیگ کسر کرده و باشگاه پرسپولیس 2 میلیارد و 100 میلیون تومان دیگر به سازمان لیگ بدهکار است.»
 
سازمان لیگ در حالی این اطلاعیه را صادر کرده که علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس پس از بازی با نفت تهران گفته بود که مشخص نیست درآمد 7 میلیارد تومانی پرسپولیس از بلیت‌فروشی کجا رفته است و به پرسپولیس 9 میلیون تومان پرداخت کرده‌اند.
نظرات بینندگان