arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

مهران نصیری مدیرعامل ملوان شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با تصمیم هیات مدیره باشگاه، مهران نصیری به عنوان سرپرست مدیرعاملی ملوان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، پس از استعفای مسعود رضاییان از مدیرعاملی باشگاه ملوان که ٢ هفته قبل و به صورت کتبی در اختیار مدیران باشگاه قرار گرفته بود، صبح امروز (جمعه) اعضای هیات مدیره در بندرانزلی و به ریاست دکتر احمد دنیامالی جلسه‌ای مهم برگزار کردند تا درباره مدیریت عامل باشگاه تعیین و تکلیف کنند.

سخنگوی باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به مطلب فوق گفت: مهندس رضاییان از چند هفته قبل استعفای خود را در اختیار اعضای هیات مدیره قرارداده بود و تاکید داشت تا بسته شدن تیم، آغاز رقابت‌های لیگ و تعیین مدیرعامل جدید به کارش دهد که همین اتفاق نیز رخ داد. در این جلسه اعضای هیات مدیره ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات آقای رضاییان با استعفای ایشان موافق کردند.
یکی از  بخش های جلسه امروز اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان انتخاب مدیرعامل جدید بود که اعضا به اتفاق آرا دکتر مهران نصیری را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب کردند.
 
ناخدا آذرگون ضمن تایید این خبر گفت: دکتر مهران نصیری یکی از جوانان تحصیلکرده بندرانزلی و مورد قبول خانواده ملوان است که ضمن تحصیل در حوزه مدیریت ورزش، از سابقه حضور در تیم‌های پایه‌ای ملوان نیز برخوردار است و اعضای هیات مدیره تصمیم گرفت فرصت را در اختیار جوانان بومی قرار دهد که از فاکتورهای لازم جهت تصدی چنین پستی برخوردار هستند.
 
مهران نصیری چهره‌ای دانشگاهی محسوب می‌شود و پیش از اینکه به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان انتخاب شود، به عنوان معاون آکادمی در باشگاه ملوان و عضو هیات علمی و استاد در دانشگاه مشغول به فعالیت بود.
 
سخنگوی باشگاه ملوان اظهار داشت: سرپرست جدید مدیرعاملی باشگاه دور از خانواده ملوان نیست و به دلیل حضور در آکادمی و کارهای پژوهشی که در باشگاه داشته‌اند، تقریبا از شناخت مناسبی برخوردارند و ما امیدواریم که در سمت جدید نیز موفق باشند و پاسخ مناسبی برای اعتماد هیات مدیره باشگاه داشته باشند.
 
علیرضا کاویانی (سرپرست تیم ملوان) نیز در این جلسه حضور داشت و گزارشی از شرایط آماده‌سازی، اردوهای برگزار شده، شرایط بازیکنان و کادرفنی و همچنین برنامه‌های آینده تیم گزارش‌هایی به اعضای هیات مدیره باشگاه ارائه کرد.
نظرات بینندگان