arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

مفقود شدن یک خانواده ۳ نفره بر اثر سیل در دهنه محمدآباد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از مفقود شدن یک خانواده ۳ نفره بر اثر سیل در دهنه محمدآباد شهرستان علی آبادکتول خبر داد و گفت: نیروهای امدادی در تلاش برای یافتن این افراد هستند.

به گزارش انتخاب، صادقعلی مقدم در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به خسارت‌های طوفان و سیلاب دیشب در شرق استان گلستان اظهار داشت: سیلاب شدید دیشب در دهنه محمدآباد و طغیان رودخانه سبب مفقود شدن یک خانواده 3 نفره در این منطقه شده است.

وی افزود: صبح امروز با کمک نیروهای امداد و نجات در مسیر سیلاب درب خودروی پراید این خانواده و در ادامه بقیه لاشه ماشین پیدا شده اما تاکنون اثری از سرنشینان نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: این خانواده که یک فرزند 3 تا 4 ساله نیز به همراه دارند بر اثر بارش باران شدید از عصر دیروز در شرق استان گلستان به ویژه در دهنه محمدآبادکتول مفقود شده‌اند.

مقدم افزود: مسیر دهنه محمد‌آبادکتول که دیشب بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز با تلاش نیروهای راهداری باز شده و تردد در آن جریان دارد.

وی اظهار کرد: اما اکنون جاده کلاله به سمت روستای دهنه به علت جاری شدن سیلاب و خسارت به مسیر همچنان مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: دیشب نیز بر اثر سهل‌انگاری یک جوان در روستای قره‌ماخر بخش اینچه‌برون شهرستان گنبدکاووس که در زمان طوفان به بالای سقف دامداری رفته بود به پایین پرت شده و جان خود را از دست داد.

هواشناسی استان گلستان نسبت به کاهش 6 تا 8 درجه‌ای دمای هوا و احتمال جاری شدن سیلاب هشدار داده بود و براساس پیش‌بینی هواشناسی این شرایط جوی تا جمعه شب در استان گلستان ادامه دارد.
نظرات بینندگان