arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

فریادهای منشا بر سر پانادیچ؛ اینها به من پاس نمی‌دهند/ بازیکن و خبرنگار دستگیر شدند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پایان دیدار پرسپولیس - نفت تهران، مهاجم سرخپوشان به عملکرد هم‌بازی‌هایش به شدت اعتراض کرد.

به گزارش انتخاب، پرسپولیس از ساعت 20:45 امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران رفت و در پایان با نتیجه 3 بر صفر از سد این تیم گذشت.

* در پایان بازی، بازیکنان پرسپولیس به سمت هواداران تیم‌شان رفتند و با آنها تشویق ایسلندی را به اجرا گذاشتند. در این بین ایگور پانادیچ از گادوین منشا درخواست کرد که او هم به همراه سایر بازیکنان به سمت هواداران برود، اما منشا با عصبانیت سر مربی دروازه‌بانان تیمش فریاد زد که بازیکنان به من پاس نمی‌دهند. منشا در ادامه به رختکن رفت و در شادی بازیکنان شرکت نکرد. پندار خمارلو نیز در رختکن همین درخواست را از منشا کرد، اما مهاجم عصبانی پرسپولیس درخواست مدیرروابط عمومی باشگاه را هم نپذیرفت.

* سه نفر از بازیکنان جوان و سکونشین نفت قصد ورود به نیمکت‌ این تیم را داشتند که نیروهای انتظامی آنها را نشناختند و کار به درگیری لفظی کشیده و حتی یکی از آنها بازداشت شد. دوربین برنامه 90 نیز از این ماجرا فیلم می‌گرفت که ابتدا دوربین را گرفتند و سپس خبرنگار این برنامه را دستگیر کردند! مسئول روابط عمومی سازمان لیگ سپس نزد مأموران نیروی انتظامی رفت تا مشکل این خبرنگار را حل کند. مأموران نیروی انتظامی قصد داشتند فیلم موجود در دوربین این خبرنگار را حذف کنند. در نهایت با دخالت یگان ویژه، خبرنگار دستگیر شده آزاد شد.

* به‌نظر می رسد که مأموران نیروی انتظامی با قوانین آشنایی چندانی ندارند. آنها چندین بار با خبرنگاران، عکاسان، فیلمبرداران و حتی هواداران برخورد بدی داشتند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان