arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

پرسپولیس نتیجه سوپرجام را مقابل نفت تکرار کرد/ بازگشت "آقای گل" با ۲ گل

شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در هفته سوم لیگ برتر خلیج فارس با سه گل نفت تهران را شکست دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در هفته سوم لیگ برتر خلیج فارس با سه گل نفت تهران را شکست دهند.

به گزارش انتخاب، تیم‌های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه تختی تهران با قضاوت علیرضا فغانی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید.

نخستین موقعیت پرسپولیسی‌ها توسط طارمی در دقیقه ۲ ایجاد شد که این بازیکنی با بی‌دقتی سانتر زیبای وحید امیری را در مقابل دروازه به بیرون زد.

در دقیقه ۲۴ این دیدار و در حالی که هواداران پرسپولیس در حال زنده‌کردن یاد هادی نوروزی فقید بودند، پاس به عقب خطرناک عزتی با ضربه سر نزدیک بود دردسرساز شود که طارمی پرسپولیس نتوانست تاثیری روی توپ بگذارد و توپ به راحتی در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه ۲۷: حرکت زیبای نفتی‌ها با پاس زینالی به آل‌کثیر همراه شد که این بازیکن در حالت تک به تک قرار گرفت اما واکنش زیبای بیرانوند در مقابل شوت محکم نفتی‌ها باعث بدون گل ماندن بازی شد.

دقیقه ۳۱ توپ در یک رفت‌و برگشت در محوطه جریمه نفت به طارمی رسید و در حالی که این مهاجم فرصت مناسبی برای به ثمر رساندن گل نخست سرخپوشان داشت، با تعلل و گم کردن توپ و واکنش دروازه‌بان این موقعیت را از دست داد.

حرکت پا به توپ مسلمان در دقیقه ۳۵ با عبور از بیگ‌زاده همراه شد و پاس این بازیکن به طارمی رسید که شوت مهاجم سفیدپوشان در تیر دوم به احمدزاده رسید و این بازیکن توپ را از محوطه ۶ قدم به بیرون زد.

در دقیقه ۴۶ یک و دوی طارمی و مسلمان توپ را در اختیار هافبک پرسپولیس قرار داد و پاس زیبای مسلمان در میان مدافعان نفت به طارمی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای زیبا نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۰: ضد حمله بازیکنان پرسپولیس با پاس احمدزاده و استارت طارمی همراه شد که علی علیپور قدر توپی که نصیبش شد را ندانست و این موقعیت برای پرسپولیسی‌ها از دست رفت.

دقیقه ۶۰: بازیکنان پرسپولیس حمله‌ای را از میانه‌های میدان آغاز کردند که مسلمان توپ را به توپ طارمی رساند و پاس زیبای این بازیکن در سمت راست محوطه جریمه نفتی‌ها در اختیار احمدزاده قرار گرفت تا این بازیکن در حالت تک به تک گل دوم سفیدپوشان پرسپولیسی را به ثمر برساند.

در دقایق ۶۹ و ۸۴: گادوین منشا و سیامک نعمتی به جای علی علیپور و وحید امیری وارد میدان شدند.

دقیقه ۸۹ زمانی بود که طارمی توانست بازی خوب خود را در این دیدار تکمیل کند. پاس در عرض نعمتی به مهاجم  پرسپولیس رسید و شوت آرام و زمینی این بازیکن از پشت محوطه جریمه وارد دروازه میلاد فراهانی شد تا پرسپولیس این دیدار را با نتیجه ۳ بر صفر به پایان برساند.

ترکیب نفت: میلاد فراهانی، هاشم بیگ زاده، محسن بنگر، احمد آل نعمه، فرید محمدی زاده، علی زینالی، علی عزتی، فرشاد هاشمی، امیر احمد کامدار، مجتبی حقدوست و عیسی ال کثیر

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان