arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: اگر رئیس جمهور ربیعی را معرفی کند، تمام مستندات علیه او را در مجلس طرح می کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: با توجه به تجربه 4 ساله ریاست جمهوری آقای روحانی ما انتظار داشتیم که وی کابینه‌ای بسیار قوی و یکدست را به مجلس برای دولت دوازدهم معرفی کند اما متأسفانه بعضی از وزرا در حد و اندازه یک وزیر نیستند.

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس در گفت‌وگو با فارس، گفت: انتظار داشتیم تا با توجه به تجربیاتی که از دولت یازدهم به دست آمده بود ‌آقای رئیس جمهور در دولت دوم خود کابینه قوی‌تری را به مجلس معرفی کند.

وی افزود: بعضی از وزرای معرفی شده به مجلس وزرای قوی هستند اما برخی دیگر از آنها وزرای بسیار ضعیفی هستند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس اظهار داشت: با توجه به تجربه 4 ساله ریاست جمهوری آقای روحانی ما انتظار داشتیم که وی کابینه‌ای بسیار قوی و یکدست را به مجلس برای دولت دوازدهم معرفی کند اما متأسفانه بعضی از وزرا در حد و اندازه یک وزیر نیستند.

عزیزی خاطرنشان کرد: بعضی از وزرای سابق نیز که مجدد معرفی شده‌اند امتحانشان را به خوبی پس ندادند و عملکرد آنها نشان داده که توانایی اداره وزارتخانه را ندارند که ما می‌بینیم که مجدد معرفی شده‌اند.

وی افزود: بعضی از وزرای معرفی شده وزرای خوب و توانمندی هستند همچون وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های کشور، بهداشت و نفت اما وزیر پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرد ضعیفی است و سازماندهی یک وزارتخانه عریض‌‌الطویل همچون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نمی‌توان به یک فرد ضعیف سپرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: دولت اگر می‌خواهد از آقای ربیعی سود ببرد بهتر است از وی در جای دیگر استفاده کند نه اینکه وزارتخانه‌ای همچون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به وی بدهد.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: من به آقای رئیس جمهور گفته‌ام که آقای ربیعی را برای تصدی وزارتخانه‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی نکند که اگر این کار را کند تمام مستندات مربوط به این فرد را در مجلس مطرح و پیگیری می‌کنیم و اجحاف‌هایی که در حق بازنشستگان شرکت فولاد شده مطرح می‌کنیم.
نظرات بینندگان