arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

تفاهمنامه بین وزارت علوم و بانک ملی امضا شد

بانک ملی ایران در سه دهه گذشته همکاری گسترده ای در ساخت فضاهای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی داشته و بیشتر ساختمان های این دانشگاه با تسهیلات بانک ملی ایران ساخته شده است.این تجربه موفق می تواند در مورد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و توسعه فضاهای دانشگاهی آن تکرار شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و وزارت علوم با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرهادی در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: یکی از دغدغه های مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،علاوه بر ارتقای سطح علمی دانشگاه ها، بهبود معیشت کارکنان آنها و توسعه فضاهای آموزشی است که می توان با استفاده از پتانسیل خوب بانک ملی ایران به آن پرداخت.

وی افزود: با امضای این تفاهمنامه بانک ملی ایران برای حمایت از هیات علمی دانشگاه ها وکارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میدان عمل آمده که این اقدام در خور تقدیر است.
در ادامه این مراسم، محمد رضا حسین زاده  نیز گفت: بانک ملی ایران در همکاری با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دیدگاه درآمدی ندارد و بیش از هر چیز به دنبال حمایت از جامعه دانشگاهی، هیات های علمی و کارکنان آن است.

وی افزود: بانک ملی ایران متعلق به آحاد مردم کشور است و با این نگاه ما در کنار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کارکنان آن قرار گرفته ایم. امیدواریم امضای این قرارداد به گسترش همکاری های این بانک با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منجر شود.

حسین زاده تاکید کرد: بانک ملی ایران در سه دهه گذشته همکاری گسترده ای در ساخت فضاهای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی داشته و بیشتر ساختمان های این دانشگاه با تسهیلات بانک ملی ایران ساخته شده است.این تجربه موفق می تواند در مورد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و توسعه فضاهای دانشگاهی آن تکرار شود.

لازم به ذکر است بر اساس این تفاهمنامه اعضای هیات علمی و کارکنان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و  زیر مجموعه های این وزارتخانه، پارک‌های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان  می توانند از خدمات بانک ملی ایران استفاده کنند.این تفاهمنامه با همت اداره کل بازاریابی و امور مشتریان این بانک حاصل شده است.
نظرات بینندگان