arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

نجفی: تلاش می‌کنم مقابل شهروندان تهرانی روسفید باشم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گزینه نهایی منتخبان شورای شهر پنجم برای تصدی پست شهرداری تهران در نخستین اظهاراتش گفت: در همین اولین لحظات مسئولیتم به شهروندان تهرانی تعهد می‌دهم که تمام تلاش و قدرتم را برای ایجاد شرایطی مطلوب‌تر جهت زیست شهری آن‌ها به کار گیرم تا زندگی شهروندی آن‌ها در چهار سال آینده به مراتب بهتر از امروز باشد.

به گزارش انتخاب، محمدعلی نجفی گفت: در وهله اول از اعضای محترم منتخب شورای شهر پنجم شهر تهران تشکر می‌کنم که لطف کرده و مرا برای این مسئولیت قابل دانستند.

وی افزود: بعد از این لازم می‌دانم که در همین اولین لحظات مسئولیتم به شهروندان تهرانی تعهد دهم که تمام تلاش و قدرتم را برای ایجاد یک شرایط مطلوب‌تر برای زیست شهری آن‌ها به کار خواهم گرفت و ان‌شاءالله سعی می‌کنم که از همه امکانات در شهرداری و بیرون از شهرداری استفاده کنم تا دو خواسته اصلی شهروندان محقق شود؛ یکی ایجاد آرامش که جنبه‌های روحی، معنوی وروانی شهروندان را در زندگی شهری مد نظر دارد و دوم ایجاد آسایش که جنبه‌های فیزیکی و مادی زندگی آن‌ها را در برخواهد گرفت.

نجفی که در یک برنامه خبری تلویزیونی صحبت می‌کرد، تأکید کرد:‌ من تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تادر مقابل شهروندان تهرانی روسفید باشم و بتوانم شرایطی را فراهم کنم که زندگی شهروندی آن ها در چهار سال آینده به مراتب بهتر از امروز باشد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان