arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

قضاوت منصفانه درباره 90 ماه فرماندهی تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار حسین ساجدی نیا، بعد از 90 ماه فرماندهی انتظامی تهران از این سمت رفت تا عهده دار معاونت عملیات ناجا شود.

به گزارش انتخاب، این که او از منظر سیاسی چه گرایشی دارد، موضوعی است خارج از این بحث و اتفاقاً یکی از مصائب کشور ما این است که افراد را با سیاست می سنجند و اگر خودی باشد، حتماً کارنامه ای موفق دارد و اگر از حزب و جریان دیگری است، لابد هیچ موفقیت و دستاوری نداشته است!

اگر بخواهیم منصفانه و غیر سیاسی و صرفاً بر مبنای "امنیت شهری" درباره کارنامه ساجدی نیا قضاوت کنیم، باید بگوییم که ضریب امنیت در تهران امروز، بسیار بالاتر از تهران 90 ماه پیش است. 8 سال پیش تهران در رده بندی امنیتی مراکز استان ها، در رتبه های آخر جدول بود ولی اینک رتبه یک کشور را دارد.

افزایش امنیت عمومی، انهدام ساختاری بسیاری از شبکه های خلافکاری، برخوردهای قاطع با اراذل و اوباش، کشف قریب به اتفاق عوامل قتل ها و آدم ربایی ها و سرقت های مسلحانه، روان سازی امور ارباب رجوع در کلانتری ها و مراکز انتظامی و ...

سخت است 8 سال متوالی انواع و اقسام برنامه های مهم مذهبی و ملی همچون سالگرد ارتحال امام، 22 بهمن، روز قدس ایام قدر و محرم را برگزار کنید ولی بدون کوچکترین حادثه و مشکل امنیتي، بسیار طاقت فرساست 8 سال با انواع جرایم خشن مانند کیف قاپی و سرقت به عنف و سرقت مسلحانه از بانک و طلافروشی مقابله کنید.

چه دشوار است 8 سال اراذل و اوباش، فرشندگان مواد مخدر، مالخران را از این دریای تهران جمع آوری کنید و در انواع اتفاقات اجتماعی تهران از جمله پلاسکو، سیل کن، حمله تروریستی به مرقد امام و مجلس در محل حاض باشی و فرماندهی میدان را به عهده داشته باشی.

سخت است 8 سال هیچ عملیات گروگانگیری در تهران بی سرانجام و خبر خوش به پایان نرسیده باشد.

جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، جمع آوری و برخورد شدید با اراذل و اوباش و هنجارشکنان، مزاحمین نوامیس  گنده لات های محله های تهران سبب شد تا مردم تهران امنیت را در تهران با حدود 9 میلیون نفر جمعیت را لمس کنند و احساس امنیت در شهر برقرار باشد .

حال پس از 90 ماه سردار با اخلاق شهر تهران با این شهر خداحافظی کرده و به معاونت عمليات ناجا رفته است بي شك مردم قدردان ٨ سال امنيت تهران خواهند بود.
نظرات بینندگان