arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

درخشان: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است/ از باشگاه مالزیایی یک هفته وقت خواستم تا فکر کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، پرسپولیس حریف فردای (پنج‌شنبه) تیمش را آماده‌ترین تیم لیگ دانست.

به گزارش انتخاب، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی برابر  پرسپولیس داریم. این تیم آماده‌ترین تیم لیگ است. آنها بازیکنان ملی‌پوش خوبی در اختیار دارند، اردوی خوبی هم برگزار کرده‌اند و از کادر فنی خوبی هم بهره می‌برند. ما هم تلاش می‌کنیم که فوتبال خوبی ژارائه بدهیم تا تماشاگران ببینند که از فوتبال لذت می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت ‌اضافه کرد: بازی برای ما بسیار سخت است به خاطر این که ما به تازگی تیم را شکل داده‌ایم و باید کارهایی را انجام دهیم تا برای هفته‌های بعد بهتر شویم. تلاش می‌کنیم فردا برابر پرسپولیس یک بازی منطقی به نمایش بگذاریم.

او درباره این که تیمش فردا بازی تدافعی انجام خواهد داد یا خیر، گفت‌: من چنین نظری ندارم. البته من معتقدم که فوتبال تدافعی یک روش است. اینترمیلان در برابر بارسلونا با همین روش قهرمان شد. باید ببینیم که چه ابزاری داریم و مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و بعد تاکتیک تیم را مشخص کنیم. مسلما ما نمی‌توانیم برابر پرسپولیس هجومی بازی کنیم اما سعی می‌کنیم که بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت درباره بدهی‌های باشگاه هم گفت‌: مطالبات پرداخت نشده اما امیدواریم که بعد از این بازی پرداخت شود. امیدوارم که هر چه‌ سریع‌تر این مشکلات حل شود. متاسفانه ما هنوز درگیر این مشکلات هستیم و باید ذهنمان را درگیر این مسائل کنیم.

وی درباره این که قبلا عنوان کرده بود از مالزی پیشنهاد کار دارد، گفت‌: فردا (پنج‌شنبه) دعوتنامه‌ای را که برای من ارسال کرده‌اند در اختیار سایت‌ها قرار می‌دهم تا منتشر کنند اما من هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ام. یک هفته‌ وقت خواسته‌ام تا درباره آن فکر کنم. با توجه به قرارداد دو ساله‌ای که با نفت دارم باید توافقاتی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این که تیمش باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و این که آیا بدهی‌های این باشگاه مشکلی در این زمینه ایجاد نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: AFC تعهداتی را ایجاد کرده اما اگر بحث بدهی باشد، پرسپولیس هم نمی‌تواند شرکت کند. آنها هم بدهکار هستند. مشکلات در حال بر طرف شدن است اما اگر بخواهند یک تیم را یک شبه جایگزین تیم دیگری کنند فکر می‌کنم از چارچوب قوانین AFC خارج باشد. این موضوع تبعات زیادی دارد و شاید فوتبال ما را نیز جریمه یا حتی سهمیه ما را کم کنند. ما باید تلاش کنیم که مشکل نفت حل شود. این مساله اصلا درست نیست که بخواهیم تیم دیگری را جایگزین کنیم. البته این را هم باید بگویم که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا این تیم باید خیلی تقویت شود چون در آنجا دیگر تیم نفت نیستیم بلکه نماینده ایران هستیم.

او خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم بعد از تعطیلات ۲۳ روزه لیگ تیم‌مان به شرایط ایده‌آل برسد و بتوانیم ترکیب ایده‌آل‌مان را به دست بیاوریم چون برخی از بازیکنان‌مان مشکلاتی دارند که نمی‌توانند هنوز بازی کنند اما بعد از آن تعطیلات، مشکلاتمان را حل کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان