arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

تمرینات پرفشار پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت تهران/ برانکو: باید بهترین بازی و نتیجه را رقم بزنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) را در نوبت بعد از ظهر در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز (سه‌شنبه) را در یک نوبت و از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

*ابتدا برانکو ایوانکوویچ به مدت 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد. او به تشریح برنامه‌های تمرینی و اهمیت بازی برابر نفت پرداخت و گفت: نفت بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است و با توجه به اینکه در زمین تختی بازی خواهیم داشت، باید با تمام توان و نیرو در این دیدار حاضر شویم و بهترین بازی و نتیجه را رقم بزنیم.

*مارکو در ابتدای تمرین، حرکات سه‌گانه را در پیش گرفت و بازیکنان با حرکت از بین نیزه‌ها و عبور از موانع و حرکات تعادلی، بدن‌ها را گرم کردند.

*فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین در قالب دو تیم قرمز و سفید در دستور کار قرار گرفت. بازیکنان امید به همراه محسن ربیع‌خواه به دویدن دور زمین پرداختند. سپس بازیکنان بار دیگر در اختیار مارکو قرار گرفتند و با حرکت از روی حلقه به مدت 10 دقیقه دستورات مارکو را اجرا کردند.

*برانکو مدافعان را در اختیار گرفت و برنامه‌های تاکتیکی و تدافعی را برای آنها به اجرا گذاشت. هافبک‌ها و فورواردها هم با چوک تاکتیک‌های تهاجمی را تمرین کردند. سپس برانکو روی موقعیت بازیکنان در زمین، تاکتیک‌های دفاع و حمله را برای بازیکنان تشریح و آنها این حرکات را با دقت بالا انجام دادند.

*در بخش بعدی تمرین، هافبک‌ها و مهاجمان حرکت از بین نیزه‌ها و شوت به سمت دروازه را به اجرا گذاشتند.

*در مرحله بعدی، برانکو بازیکنان را در قالب دو تیم قرمز و سفید برای انتقال توپ از دفاع به هافبک و سپس به خط حمله در دستور کار قرار داد و در ادامه شیوه بالعکس این تاکتیک به مورد اجرا گذاشته شد.

*فوتبال درون تیمی در کل زمین در قالب دو تیم قرمز و سفید در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

*دویدن در طول زمین در دو زمان 7 دقیقه‌ای آخرین بخش تمرین پر فشار امروز سه‌شنبه بود که انجام شد.

آخرین تمرین پیش از دیدار پرسپولیس برابر نفت تهران، فردا بعدازظهر در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان