arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

تلاش‌های دوباره برای حضور بانوان در سالن‌های ورزشی/ محمدیان: حرکات مثبت است، شتاب‌زده عمل نکنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بار دیگر بحث حضور بانوان در اماکن ورزشی و بار دیگر توضیحات مقام مسئولی که آنها را امیدوارتر از قبل می‌کند.

 به گزارش انتخاب؛ سال‌هاست كه قفل بزرگي روي اين تابو زده شده و هيچ كليدي نتوانسته آن را باز كند. كليدي كه انتظار مي‌رود در دولت تدبير و اميد به اين قفل بخورد و بانوان، همان‌هايي كه نيمي از جامعه ايران را تشكيل مي‌دهند و چشم‌انتظار اين هستند كه شايد روزي درها به رويشان باز شود و آنها در فضايي كاملاً خانوادگي به تماشاي ورزش مورد علاقه خودشان بنشينند، را خوشحال كند.

اين بار فريبا محمديان، معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان حرف‌هاي اميدواركننده‌اي مي‌زند كه مي‌تواند بانوان را دلگرم كند. او مي‌گويد: «براي تسهيل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، يافتن فضايي كه بتوان آن را مديريت كرد را در دستور كار داريم اما ترديد نكنيد كه قصد اجراي يك برنامه شتاب‌زده را نداريم و با حوصله پيش مي‌رويم و قطعاً به مطالبات بانوان پاسخ مي‌دهيم.»

 او با بيان اينكه از بانوان و آقايان يك تقاضاي ويژه دارد، ادامه مي‌دهد: «تقاضاي من از بانوان و آقايان اين است كه با مديران خود هماهنگي داشته باشند زيرا مطمئنم كه شرايط به گونه‌اي فراهم مي‌شود كه بانوان در شرايط سازمان‌دهي‌شده بتوانند در سالن‌ها حاضر شوند. اين واقعاً خواسته زيادي نيست و مي‌شود در فضايي دوستانه به سمتي حركت كرد كه سرانجام تابو شكسته شود و بانوان بتوانند از سالن‌هاي ورزشي، تماشاگر رشته‌هايي باشند كه علاقه دارند.»

نظرات بینندگان