arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

الخلیفی: خرید نیمار به خاطر انتقام گرفتن از بارسلونا نبود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد که قصد این باشگاه از خرید مهاجم برزیلی بارسلونا، انتقام‌گیری از آبی‌و‌اناری‌ها نبوده است.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، ناصر الخلیفی این موضوع که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیمار را از بارسلونا خریده تا این باشگاه را به خاطر تلاشش برای جذب مارکو وراتی از تیم فرانسوی مجازات کند، بی‌اساس دانست.

الخلیفی پس از مراسم معارفه نیمار که با قراردادی 222 میلیون یورویی به PSG پیوست، به خبرنگاران گفت: نیمار بهترین بازیکن دنیاست. لیگ فرانسه با ورود او جذاب‌تر خواهد شد. با نیمار، ما تاریخ PSG، تیم حیرت‌آورترین شهر دنیا را از نو می‌‌نویسیم.

رئیس قطری پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: ما نیمار را نخریدیم تا از بارسلونا به خاطر ابراز تمایل برای خرید وراتی انتقام‌ بگیریم. این دو موضوع هیچ ربطی به هم ندارند. ما نیمار را خریدیم چون بهترین بازیکن دنیا بود.

بحث رعایت شدن یا نشدن قانون بازی جوانمردانه در عقد قرارداد میان پاری‌سن‌ژرمن و نیمار یکی از مهم‌ترین مسائلی بوده که در خصوص این جابه‌جایی مطرح شده است. الخلیفی اما می‌گوید اطمینان دارد که این قانون برای پاریسی‌ها مشکل‌ساز نخواهد شد.

او عنوان کرد: ما با شفافیت بسیار و تعامل با یوفا کارمان را انجام داده‌ایم و قانون بازی جوانمردانه مالی مشکلی نخواهد بود. ما قوانین و مقررا را شب و روز بررسی می‌کنیم پس شما می‌توانید آسوده‌ خاطر باشید و بروید یک فنجان قهوه بنوشید!
نظرات بینندگان