arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

تراکتورسازی ۱ - پرسپولیس ۲ / برد ارزشمند پرسپولیس در تبریز با تعویض طلایی برانکو

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دومین دیدار خود در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی به یک برد خارج از خانه دست یافتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دومین دیدار خود در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی به یک برد خارج از خانه دست یافتند.

به گزارش انتخاب، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در آغاز هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنج‌شنبه) با قضاوت حسین زرگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند. این دیدار با برتری دو بر یک به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.

در این دیدار گادوین منشا و کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس و فرزاد حاتمی برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

نیمه نخست:

سرخپوشان پایتخت بازی را هجومی آغاز کرده و چند موقعیت از جناحین به خصوص جناح راست ایجاد کردند. این موقعیت‌ها هر چند خطری جدی روی دروازه تراکتورسازی خلق نکرد اما باعث شد شاگردان برانکو در اوایل بازی، در زمین حریف مالک توپ و میدان باشند.

همین امر به سود شاگردان برانکو شد و خطای هند نادری پشت خط محوطه جریمه تراکتورسازی در دقیقه ۱۵، ‌پرسپولیس را صاحب ضربه ایستگاهی کرد تا گادوین منشا با شوتی دقیق، اولین گل فصل خود را در تبریز برای پرسپولیس به ثمر رساند.

تراکتورسازی بعد از دریافت این گل دست به کار شد و چند موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کرد. بهترین موقعیت این تیم در دقیقه ۳۰ توسط شریفی ایجاد شد و این بازیکن با نفوذ خود، ابراهیمی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن با دفاع صادق محرمی راه به دروازه نبرد.

دومین موقعیت جدی تیم میزبان نیز در دقیقه ۳۲ با سانتر ایران‌پوریان روی دروازه بیرانوند ایجاد شد اما ضربه سر حاتمی، بی دقت بود و با فاصله زیاد از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

اشتباه شجاع خلیل زاده در فاصله پنج دقیقه تا پایان نیمه نخست، فرزاد حاتمی را در موقعیت خوب شوت‌زنی قرار داد و این بازیکن با ضربه‌ای سرکش،‌ دروازه بیرانوند را فرو ‌ریخت.

نیمه دوم:

هر دو تیم، حمله را به دفاع در آغاز نیمه دوم ترجیح دادند و چند موقعیت نصفه و نیمه توسط پرسپولیس و تراکتورسازی روی دروازه ها خلق شد. شاگردان برانکو اما در دقیقه ۵۶ بهترین فرصت رسیدن به گل دوم را از دست دادند و چند شوت پی در پی به سمت دروازه برگشت داده شد.

برانکو ۱۵ دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، کمال کامیابی‌نیا را به جای منشا به زمین فرستاد و این بازیکن در دقیقه ۶۸ توپ برگشتی از ضربه کرنر را با شوتی سرکش به گوشه دروازه گروسیان فرستاد تا به این ترتیب، او تعویض طلایی پرسپولیس لقب بگیرد.

 تراکتورسازان بعد از دریافت دومین گل، بر فشار حملات افزودند و شریفی در دقیقه ۷۷ با فرار از تله آفساید، با بیرانوند در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما تعلل او باعث تا انصاری از پشت به او برسد و موقعیت نیز از دست برود. تبریزی‌ها در ادامه نیز با روی آوردن به توپ‌های هوایی سعی در به تساوی کشاندن بازی داشتند اما تلاش آن‌ها بی‌نتیجه ماند و بازی با پیروزی دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و مهدی طارمی

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، علی طاهران، مهدی کیانی(کاپیتان)، محمد ابراهیمی، محمد نوری، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان