arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

حمله توهین آمیز به مخالفان ربیعی، از سوی نماینده ای که عضو کمیسیون امنیت ملی است؛ نمی فهمند الفبای اشتغال چیست!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از اظهارنظر رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در مصاحبه با «انتخاب» که از ربیعی انتقاد و خواستار عدم معرفی مجدد وی به مجلس به عنوان وزیر شد، رسانه های اقماری وابسته به ربیعی دست به کار شدند و با برخی نماینده های مجلس به گفت و گو نشسته اند تا اندکی زهر این اظهارات بی سابقه را از بین ببرند، اما از آنجایی که نماینده یکمیسیون های تصصی مرتبط با وزارت کار، حاضر به حمایت تام و تمام از ربیعی نشده، به سراغ عضو کمیسیون امنیت ملی رفته اند تا در مورد مسائلی که در تخصص او نیست، اظهارنظری به سود ربیعی کند!
 
به گزارش انتخاب ، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مصاحبه با این سایت ادعا کرده که وزارت کار در بخش رفاهی عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته به نفع محرومان اقدامات خوبی انجام دهد وحتی یارانه‌ها را به سوی محرومان هدایت کند.

برومندی گفت: کسانی که سعی دارند وزارت کار را به ناتوانی در اشتغالزایی متهم کنند با الفبای اشتغال بیگانه هستند و نمی‌دانند کدام دستگاه متولی اشتغال است و گویا با هدف تسویه حساب‌های سیاسی به وزارت کار هجمه وارد می‌کنند.

وی باتاکید بر اینکه ربیعی فرد بدون حاشیه‌ای است گفت: ربیعی هرگز جناحی برخورد نکرد و سعی داشته و دارد که رفتار منطقی در حیطه اختیارات خودش داشته باشد.
نظرات بینندگان