arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶

وقتی پسر "بیوه سفید داعش" مانع فرار مادرش شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
براساس گزارش‌ها زن انگلیسی ۵۰ ساله مشهور به "بیوه سفید" که عضو گروه تروریستی داعش در سوریه شده اخیرا به دنبال تدارک نیروهای ائتلاف برای حمله بزرگ به شهر رقه قصد فرار از سوریه و بازگشت به کشورش را داشته اما پسر ۱۲ ساله او که توسط خودش شستشوی مغزی داده شد، جلوی بازگشت مادرش را گرفت.

به گزارش انتخاب، روزنامه دیلی میل، یک زن انگلیسی به نام "سالی جونز" به دلیل حمله نیروهای ائتلاف به شهر رقه تلاش داشته تا از سوریه فرار کرده و به کشورش بازگردد اما پسر ۱۲ ساله او به نام جو - جو به دلیل پایبندی به تروریست‌ها از فرار خودداری کرد و جلوی فرار مادرش را نیز گرفت.
 
یکی از دوستان سابق آنها به نشریه سان انگلیس گفت: جو – جو سابقاً یک بچه معمولی بود اما مادرش با فرار کردن با این پسر او را خراب کرد.

گفته شده که جو – جو همان پسر نوجوان چشم آبی انگلیسی است که سال گذشته میلادی در یک ویدئوی کشتار اسرای داعش به دست پسر بچه‌ها حضور داشت و اقدام به کشتن یک شبه نظامی اسیر شده با گلوله کرد.

در این ویدئوی ۹ دقیقه‌ای چند نوجوان وابسته به گروه تروریستی داعش از جمله این پسر انگلیسی از پشت سر به اسرا شلیک کردند.

اوایل ماه جاری میلادی فاش شد که سالی جونز در صدد بازگشت به کشورش بعد از کشته شدن همسرش به نام جنید حسین در حمله پهپادی آمریکا است.

این مادر اهل کنت انگلیس به دلیل آنکه با همسرش مسئول برنامه‌ریزی چند توطئه تروریستی بود در فهرست ترور پنتاگون قرار دارد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان