arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶

مسوولان پرسپولیس مهدی طارمی را نقره داغ کردند

مهدی طارمی از روز گذشته مصاحبه‌های خود را علیه باشگاه آغاز کرده و این مساله دلایل خاص خود را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهدی طارمی از روز گذشته مصاحبه‌های خود را علیه باشگاه آغاز کرده و این مساله دلایل خاص خود را دارد.

به گزارش انتخاب، مهدی طارمی در ابتدای تمرینات پرسپولیس غایب بود تا این تیم بدون آقای گل استارت خود برای فصل هفدهم را بزند. برانکو ایوانکوویچ نیز البته با علم اینکه مهاجم جنوبی تیمش بعد از اتفاقات فصل گذشته اینبار با هماهنگی با باشگاه تقاضای فرصت دو هفته ای برای تعیین تیم آینده‌اش را داشته، از هرگونه اظهارنظر علیه این بازیکن خودداری کرد.

در نهایت اما برانکو و مسوولان باشگاه این مساله را با هواداران و اصحاب رسانه در میان گذاشتند و اعلام کردند این باشگاه در صورت دریافت یک میلیون دلار راضی به صدور رضایتنامه مهاجم خود است تا بتواند بر اساس این پولی که از سرمایه خود دریافت می‌کند، خرید جایگزینی را در نظر بگیرد. مساله‌ای که البته در اقتصاد ورزشی و خصوصا فوتبال یک اقدام هوشمندانه از سوی مسوولان پرسپولیس تلقی می‌شود.

مهلت دو هفته‌ای مهدی طارمی به پایان رسید و در حالی که تیم خود را مهیای اعزام به اردوی اوکراین می‌کرد باشگاه و برانکو ایوانکوویچ اعلام کردند که این بازیکن با توجه به این مساله باید هرچه زودتر خود را به اردو معرفی کند و در صورت غیبت غیر موجه طبق بندهای قراردادش با جرایمی همراه خواهد شد.

با این حال گزینه‌های مدنظر مهدی طارمی نتوانستند انتظارات او و باشگاه را برآورده کنند تا او علیرغم به پایان رسیدن مهلت و اعزام تیم به اوکراین همچنان امیدوار به برآورده شدن رویای اروپایی شدن خود باشد، غافل از اینکه در صورت بازگشت به تیم جرایم عدم حضور در اردو، تمرینات، بازی ها جرایم سنگینی برای او در پی خواهد داشت.

مهدی طارمی در نهایت بعد از چند روز تاخیر و غیبت برای همراهی سرخپوشان اعلام آمادگی کرد و در روزهای پایانی اردوی کیف راهی این کشور شد.

در نهایت اما زمانی که برای دریافت مبلغ پیش قرارداد خود با پیامک عجیبی از بانک مواجه شد به شدت برآشفته شد، غافل از اینکه باشگاه با توجه به عدم حضورش در اردو، تمرینات و بازی های این تیم در اردوی اوکراین (پرسپولیس در این اردو سه بازی دوستانه برگزار کرد) طبق قراردادش با او و البته تمامی بازیکنان جرایمی در نظر گرفت.

این مساله البته به مذاق آقای گل دو فصل اخیر خوش نیامد تا او با مصاحبه عجیب خود امروز مسوولان باشگاه را در مظان اتهام در خصوص ناملایمتی و بی لطفی به خودش قرار دهد و در تشکری جداگانه در صفحه شخصی‌اش با ذکر نام تمام عناصر تیمش از نام مدیران باشگاه خودداری کند تا اینگونه به زعم خود انتقام بگیرد.

با این شرایط که این بازیکن قواعد رعایت حرفه‌ای قرارداد خود را نمی‌داند که قانونا باید از سوی باشگاه به دلیل غیبت ناموجه با جریمه همراه می‌شد، مشخص نمی‌شود چطور در دو فصل اخیر سودای حضور در فوتبال اروپا که در فضایی کاملا حرفه‌ای و منظم انجام می‌شود، بود.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان