arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶

انهدام باند "خرید و فروش و حمل سلاح‌های غیرمجاز" در کرمان/ کشف مقادیری اسلحه جنگی و شکاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از کشف هفت قبضه سلاح جنگی، دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی ادوات جنگی خبر داد.

به گزارش انتخاب، به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان کرمان، ایمان شهسواری با اشاره به انهدام باند خرید و فروش و حمل سلاح‌های غیرمجاز اظهار داشت: در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح کرمان و مقابله با جرائم خشن در دو عملیات صورت گرفته توسط مامورین پلیس اطلاعات در کرمان و فهرج، مقادیری سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ابراز داشت: در این دو عملیات یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و تعداد 9 عدد فشنگ کلت، 7 قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، یک قبضه سلاح شکاری و تعداد 6 تیغه خشاب کلاشنیکف، یک عدد نارنجک دستی و یک قبضه سلاح شکاری طرح m16 و یک تیغه خشاب شکاری و تعداد 251 عدد فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه در این راستا 4 نفر متهم دستگیر شده، گفت: یک دستگاه خودرو‌سواری زانتیا و یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهمان توقیف شده است.

شهسواری تصریح کرد: با توجه به نقش پر‌رنگ و مخرب سلاح‌های غیر‌مجاز در ارتکاب جرائم خشن و تهدید امنیت جامعه، مقابله با این جرم مهم در دستور کار دستگاه قضایی استان و  پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با این قبیل جرائم مقابله قانونی صورت خواهد گرفت.
نظرات بینندگان