arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶

اجرای کامل رجیستری تا ۳ ماه آینده/ تاخیر دو ماهه به دلیل عدم پیش‌بینی منابع مالی بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه این وزارتخانه برای اجرای پروژه رچیستری در تاریخ 28 خرداد ماه سال جاری به توافق نهایی با پیمانکار رسیده است، گفت: اجرای رجیستری از این تاریخ آغاز شده و براساس تخمین ما بهره‌برداری از این طرح چهار ماه طول می‌کشد.

به گزارش انتخاب، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نمایشگاه الکامپ بیست و سوم در گفت‌وگو با فارس در خصوص طرح رجیستری گفت:  کارهای فنی رجیستری به خوبی در حال انجام است.

واعظی افزود: در حال حاضر در زمینه اجرای طرح رجیستری یک توافق قابل قبول با وزارت صنعت، معدن و تجارت حاصل شده و منبع مالی مورد نظر را تهیه کردیم.

وی در ادامه در خصوص علت تاخیر دو ماه در اجرای ریجستری گفت: دلیل این تاخیر این بود که از ابتدا مقرر شده بود که وزارت ارتباطات مسئول برخی فعالیتهای فنی باشد و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت پیگیر تامین منابع مالی برای اجرای طرح  اما در نتیجه بودجه مالی برای اجرای طرح رجیستری نه از سوی وزارتخانه صنعت پیش بینی شده بود و نه ما امکان تدارک آن را داشتیم.

وزیر ارتباطات در پایان با اشاره به اینکه پروژه رچیستری در تاریخ 28 خرداد ماه سال جاری به توافق نهایی با پیمانکار رسیده است، گفت: بر این اساس اجرای رجیستری از این تاریخ  آغاز شده و براساس تخمین ما  بهره برداری از این طرح چهار ماه زمان می برد.
نظرات بینندگان