arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۶

چگونه با انتخاب غذای دلخواه خود رژیم بگیرید؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


با توسعه شهرنشینی و تغییر سبک زندگی، رواج فست فودها، بی توجهی مردم به ورزش و افزایش پشت میزنشینی، چاقی در جوامع پیشرفته رو به افزایش و بازار انواع و اقسام رژیم های غذایی داغ است، اما آیا تمامشان قابل اعتماد و مفید هستند؟!

مردم با اهداف و انگیزه های متفاوتی از جمله داشتن یک اندام زیبا و یا برای رهایی از بیماری هایی که چاقی برایشان ایجاد کرده، اقدام به رژیم گرفتن می کنند اما باید بدانید اولین و مهم ترین انگیزه برای رعایت یك رژیم غذایی علمی و خوب، این است كه هدف خود را از كاهش وزن دقیقاً مشخص كرده و همیشه در طول دوره رژیم غذایی به آن فكر كنید.

دکتر محمدصادق کرمانی با راه اندازی برنامه رژیم به اندام، انقلابی در میان رژیم های غذایی معمول و محدود ایجاد کرد.
نرم افزار به اندام، نخستین نرم افزار رژیمی است که برای اولین بار در جهان، به افراد چاق اجازه می دهد رژیم غذایی خود را به دلخواه، از میان 231 نوع غذا انتخاب کنند.

مقدار این غذا به صورت هوشمند توسط نرم افزار تعیین می شود. فرد چاق می تواند غذای مورد علاقه اش را به دلخواه انتخاب کند و اگر غذایی انتخاب کرد که با بیماری وی ناسازگار بود، هشدار داده می شود که انتخابش را تغییر دهد.

  چگونه با انتخاب غذای دلخواه خود رژیم بگیرید؟!

چرا رژیم دکتر کرمانی شما را به هدفتان می رساند؟

رژیم غذایی دکتر کرمانی با بیش از 20 سال سابقه کار در حوزه برنامه غذایی، اعتماد هزاران کاربر اینترنتی را به خود جلب نموده است.

با این رژیم می توانید بدون دغدغه ی جدا شدن وعده های غذایی تان از سفره غذایی خانواده، مصرف داروها و یا جراحی های مختلف، وزن خود را کاهش دهید و نگران زیبایی پوست و ظاهرتان نیز نباشید.

برنامه غذایی دکتر کرمانی، مناسب ترین رژیم برای بیماران مبتلا به بیماری هایی مثل سیالک، دیابت، چربی خون، فشار خون، کم کاری تیروئید و بسیاری دیگر می باشد.

با توجه به اینکه در رژیم دکتر کرمانی، سلیقه غذایی افراد مبنای برنامه غذایی رژیم قرار
می گیرد، رژیم گیرندگان می توانند لیست های غذایی روزانه شان را مطابق با سلیقه شخصی خود، انتخاب کنند.

در حال حاضر 4 لیست غذایی استاندارد، گیاهی، دلخواه من و روزانه در رژیم دکتر کرمانی وجود دارد که با توجه به ذائقه افراد مختلف تنظیم شده است. جدیدترین قابلیت نرم افزار به اندام، روزمنو است که از امکانات ویژه ای نیز برخوردار است.

در رژیم دکتر کرمانی سعی شده است تا تغییر برنامه غذایی با تغییرات وضعیت جسمی( شرایط وزنی و سنی) فرد نیز سازگار باشد و کلیه گروه های غذایی (پروتئین، کربوهیدرات، چربی ها و ..) در برنامه افرادی که در رژیم غذایی دکتر کرمانی هستند، لحاظ شده است.

وضعیت معیشتی خانواده و شخص رژیم گیرنده، از معیارهای دیگری است که در برنامه های غذایی گنجانده شده است تا افراد با هر وضعیت مالی، بتوانند رژیم غذایی دلخواهشان را انتخاب کنند.

با ثبت نام در رژیم آنلاین دکتر کرمانی می توانید به آسانی از طریق چت آنلاین یا تماس تلفنی 12 ساعته با مشاورین تغذیه در ارتباط باشید و از پشتیبانی دو هفته یک بار آنها بهره مند شوید.

با مراجعه به لینک زیر، می توانید وارد برنامه رژیم به اندام شوید و با انجام تک تک مراحل، رژیم خود را به ثبت برسانید.

 
چگونه با انتخاب غذای دلخواه خود رژیم بگیرید؟! 

نظرات بینندگان