arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶

روزنامه جوان: باید از روحانی تشکر کرد که با مذاکرات برجام، مرددین به حقانیت نظام را به سمت نظام جذب کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه جوان نوشت:اصرار و ابرام روحانی بر مذاکره، در تصمیمات نظام مؤثر بود. رهبری در سال اول مذاکرات فرمودند: «هم اون دولت اصرار بر مذاکره داشت و هم این دولت. من به این دولت گفتم خب بروید مذاکره کنید، اما من خوش‌بین نیستم.» اگر رهبری خوش‌بین نبودن خود را سد مذاکرات می‌کردند، دستاوردهای امروز را نداشتیم.

به گزارش انتخاب این روزنامه در ادامه آورده است: حقيقتاً و بدون تعصبات عاطفي بايد بگوييم رهبر ما فوق‌هوشمند است. امروز مهم‌ترين دستاوردهاي برجام رشد ظرفيت شناختي ملت ما نسبت به امريكاست. اصرار روحاني بر مذاكره، مرددين نسبت به حقانيت نظام را مجدداً به صفوف نظام برگرداند. خوشبينان به امريكا را به سكوت كشاند و منفعل كرد و او كه نام «جرج» را بهتر از «صادق» مي‌دانست به همان صادق بودن خود قانع شد.

تنها آورده برجام اثبات تصويري است كه نظام از امريكا ارائه مي‌كرد و آنچه اين حقانيت را دوچندان مي‌كند اينكه هيچ مرجع بين‌المللي – حتي صهيونيست‌ها و وزارت خارجه امريكا- نمي‌گويند ايران به تعهدات برجامي خود عمل نكرده است و ملت ما از اين موضوع مطلع هستند.
 
مردم امروز مي‌دانند كه ما مذاكره كرديم و به تعهدات خود عمل كرديم، اما طرف مذاكره را براي مذاكره مي‌خواست و نتيجه‌اي دربر نداشت. فراموش نكنيم كه اصرار روحاني بر مذاكره و برملا كردن نقض‌ها از سوي ظريف منطق جمهوري اسلامي را در داخل و خارج مستحكم‌تر كرده است.
نظرات بینندگان