arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۶

ارزیابی فعالان اقتصادی از تیم اقتصادی دولت/ طیب نیا و حجتی بهترین، سیف و نعمت زاده بدترین اعضای کابینه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 طبق یک نظرسنجی که جامعه آماری آن بیش از ۹۰۰ فعال اقتصادی و کارآفرین بوده‌اند مشخص شد از بین تیم اقتصادی دولت طیب نیا و حجتی موفق‌ترین و سیف و نعمت زاده بدترین اعضای تیم اقتصادی دولت هستند.

به گزارش مهر، در این نظرسنجی که توسط برنامه تلویزیونی پایش و از بین بیش از ۹۰۰ فعال اقتصادی و کارآفرین به صورت تلگرامی انجام شده است،  سؤال به این شرح بوده است؛ به نظر شما کدام عضو تیم اقتصادی دولت موفق‌تر بوده است؟ ۱- عباس آخوندی (راه و شهرسازی) ۲- محمود حجتی (جهاد کشاورزی) ۳- علی ربیعی (تعاون، کار و رفاه اجتماعی) ۴- ولی اله سیف (بانک مرکزی) ۵- علی طیب نیا (اقتصاد و دارایی) ۶- محمدرضا نعمت زاده (صنعت، معدن و تجارت) ۷- محمدباقر نوبخت (برنامه‌وبودجه)

زمان شروع این نظرسنجی پنجشنبه ۲۲ تیرماه و پایان آن شب شنبه ۲۴ تیرماه بوده است. در پایان نیز علی طیب نیا با ۳۹ درصد به‌عنوان نفر اول، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با کسب ۲۴ درصد آرای شرکت‌کنندگان رتبه دوم را کسب کرد. محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هرکدام ۹ درصد آرا، علی ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی ۸ درصد از آرا را کسب کردند.

همچنین ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی که این روزها در بحث مشکلات مؤسسات انتقادات زیادی به نحوه عملکرد ولی وارد است و محمدرضا نعمت زاده مسن‌ترین عضو کابینه دولت یازده با کسب ۵ درصد آرا، بدترین اعضای تیم اقتصادی دولت از دید فعالان اقتصادی هستند.
نظرات بینندگان