arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۶

اسپانسر پرسپولیس و استقلال خبر لغو دربی ۸۵ در آلمان را تکذیب کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با وجود اظهارنظر مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر، طبق اعلام اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، دربی ۸۵، ۳۱ تیرماه در آلمان برگزار خواهد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز علیرضا شیرازی مسئول اسپانسرینگ دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در نشست خبری خود که در هتل المپیک برگزار کرد در خصوص پخش تلویزیونی دربی 85 در کشور آلمان عنوان کرد که صدا و سیما با وجود قراردادی که برای این بازی منعقد کرده در انجام تعهدات کوتاهی کرده است و به همین دلیل در صورتی که طبق قرارداد امضاء شده؛ صدا و سیما حاضر به پخش مستقیم دربی 85 نشود برای پخش این بازی پای شبکه‌های ماهواره‌ای به میان خواهد آمد.

شیرازی عنوان کرد که پیشنهادهایی از شبکه‌های ماهواره‌ای مجاز که در ایران هم فعالیت می‌کنند و زیر نظر وزارت ارشاد هستند به دست آنها رسیده تا دربی 85 را به صورت مستقیم پخش کنند و در صورتی که صدا و سیمای کشورمان این دیدار را پخش نکند با این شبکه‌های خارجی همکاری خواهد شد.

از طرفی دیگر سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر مدعی شده که چون بین سامانه 3090 که اسپانسر پرسپولیس و استقلال است و صدا و سیما توافق قطعی برای پخش مستقیم این بازی صورت نگرفته به همین دلیل دربی 85 لغو خواهد شد.

این در حالی است که علیرضا شیرازی در گفت‌وگوی کوتاهی عنوان کرد که این موضوع صحت ندارد و هیچ صحبتی برای لغو دربی 85 انجام نشده است و این بازی رأس موعد مقرر در آلمان برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان