arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۶

گلایه‌های تند و عجیب ملی پوش فوتسال از گیتی پسند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ملی پوش فوتسال و بازیکن گیتی پسند با گلایه از این باشگاه به حمایت نکردن از او در ماجرای دوپینگ اشاره کرد.

به گزارش انتخاب، افشین کاظمی در گفت و گو با ایسنا،‌ درباره قراردادش با گیتی پسند اصفهان و بازگشت به لیگ برتر بعد از پایان محرومیتش توضیح داد: متاسفانه با بدقولی از جانب باشگاه گیتی پسند مواجه شدم و با وجود اینکه صحبت‌هایی با آقای جنتی مدیرعامل باشگاه داشتم، اتفاق‌های خوبی نیفتاد. من با گیتی پسند قرارداد دو ساله دارم که یک سال آن به اتمام رسیده است و بعد از اتمام محرومیتم در آذر امسال می‌توانم برای گیتی پسند به میدان بروم. حتی به دنبال این هستم که محرومیتم را دو ماه دیگر هم کاهش دهند تا بتوانم از نیم فصل به لیگ برگردم اما گیتی پسند تکلیفم روشن نمی‌کند.

او ادامه داد: از افراد زیادی انتظار داشتم که از من حمایت کنند اما حتی به خودشان زحمت ندادند مصاحبه کنند و حامی من باشند. با این حال من خدا را دارم و می‌خواهم دوباره با قدرت برگردم. هفت سال شماره هفت گیتی پسند بر تن من بود اما این شماره را به یک بازیکن دیگر دادند تا نشان دهند که من دیگر در گیتی پسند جایی ندارم. بازیکنانی در تیم بودند که حتی یک دقیقه مفید هم برای گیتی پسند بازی نکردند و تیم را به حاشیه بردند. حتی به خاطر آنها باشگاه تشکیل جلسه داد چون تیم را لکه دار می‌کردند. برخی نیز زمانی که روی سکو بودند و تیم با ۹ گل به برتری می رسید،‌ بهانه جویی کرده و از بازیکنان ایراد می‌گرفتند. بنابراین اکنون مسئولان باشگاه در مقام قضاوت کار سختی دارند و باید حق را به حق دار بدهند.

ملی پوش فوتسال با طرح این پرسش که چرا مهدی جاوید با وجود رکوردزنی برای گیتی پسند، به جشن قهرمانی دعوت نشد، تصریح کرد:‌ یکی از بازیکنان می‌گوید که باید رفیقم در تیم مربی باشد؛ یکی دیگر می‌گوید برادرم هم باید بازی کند. فکر می‌کنم آقای جنتی درگیر کارهای دیگری است و نمی‌داند چه اتفاقاتی در باشگاه در حال رخ دادن است. از طرفی مشاوره اشتباه به او می‌دهند. این بازیکنان و تماشاگران بودند که برای کسب قهرمانی در لیگ پارسال از باشگاه حمایت کردند. من با علی افضل هیچ مشکلی ندارم و اگر هم در گذشته بحثی وجود داشته،‌ در جریان بازی رخ داده و فنی بوده است. حرف‌هایی که می‌زنم هیچ ارتباطی به افضل پیدا نمی‌کند چون او مربی بسیار بزرگی است و مشکلی با او ندارم.

کاظمی همچنین با اشاره به تجربه چند قهرمانی ایران و آسیا با گیتی پسند گفت: در جریان پرونده دوپینگ من،‌ هیچ حمایتی نشد. باشگاه حداقل می‌توانست برای من وکیل بگیرد؛‌ همانطور که برای بازیکنان دیگر در پرونده‌های انضباطی وکیل می‌گرفت اما همین یک کار کوچک را هم از من دریغ کردند. مگر من بازیکن گیتی پسند نبودم؟ متاسفانه برخی تصمیم‌ها انگار شبانه گرفته شده و همه چیز به یکباره تغییر می‌کند. من آنها را به خدا واگذار کرده‌ام. از برخی بازیکنان هم واقعا ناراحتم؛ آنها برای پوشیدن پیراهنی که هفت سال بر تن من بود، حتی یک تماس نگرفتند، در حالی که من با گیتی پسند قرارداد داشتم. شماره پیراهن مساله بسیار کوچکی است و برای من اهمیت ندارد اما برای من رفاقت و طرز رفتار برخی مهم بود و آنها شخصیت خود را به خوبی نشان دادند.

کاپیتان فصل پیش گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه برخی افراد شیطنت کرده‌اند، تاکید کرد: من رابطه خوبی با مدیرعامل باشگاه داشتم اما او هم نسبت به من کم لطف بود. برخی افراد نیز دوست نداشتند در تیم باشم و شیطنت‌هایی کردند. شاید با خودشان فکر کردند که اگر افشین کاظمی در تیم باشد،‌ آنها جایی نخواهند داشت و مهره سوخته می‌شوند. با این حال از باشگاه انتظار نداشتم پشت بازیکنی که هفت سال برایش زحمت کشیده را خالی کند. بازیکنی که برایشان زمین خورده و با تمام بی‌مهری‌ها ساخته است. مرام و معرفت حکم می‌کرد آنها حامی من باشند اما برخی افراد برای اینکه رابط خودشان در تیم باشد،‌ با من دشمنی کردند.
نظرات بینندگان