arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۶

اضافه شدن قابلیت بیوگرافی به تلگرام + عکس

طبق اعلام منابع مطلع در بروزرسانی بعدی تلگرام ،شاهد اضافه شدن قابلیت بیوگرافی خواهیم بود. با وجود اینکه از ماه های گذشته کاربران سرویس پیام رسان تلگرام خواهان اضافه کردن ویژگی بیوگرافی به این برنامه بودند اما متاسفانه خبری از آن در بروزرسانی های تلگرام نبود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مهرداد نوروزی : در بروزرسانی بعدی تلگرام، شاهد اضافه شدن قابلیت بیوگرافی خواهیم بود. با وجود اینکه از ماه های گذشته کاربران سرویس پیام رسان تلگرام خواهان اضافه کردن ویژگی بیوگرافی به این برنامه بودند اما خبری از آن در بروزرسانی های های تلگرام نبود.

به گزارش «انتخاب»؛ برای دسترسی به این قابلیت باید از تلگرام های غیر رسمی استفاده می کردید. ولی اکنون با توجه به گزارشات منتشر شده، به زودی قابلیت بیوگرافی به تلگرام اضافه خواهد شد. تصاویر به دست آمده نشان می دهند که برای دسترسی به این ویژگی کافیست به بخش Edit Profile تلگرام رفته و در قسمت About بیوگرافی کوتاهی که دوست دارید را اضافه کنید.

اضافه شدن قابلیت بیوگرافی به تلگرام + عکس

همچنان معلوم نیست قابلیت بیوگرافی چه زمانی و با کدام بروزرسانی به تلگرام اضافه خواهد شد اما فعلا می دانیم که این ویژگی تنها در t.me و اینستاگرام [احتمالا برای بعضی نسخه های بتا] نمایش داده می شود. با این بروزرسانی، تلگرام هم به جمع پیام رسان هایی که دارای قابلیت بیوگرافی هستند، می پیوندد.

 پاول دورف، بنیان گذار تلگرام، هفته گذشته تایید کرد که تا پایان تابستان امسال شاهد اضافه کردن مرکز اعلان ها به تلگرام خواهیم بود؛ وقتی که یکی از کاربران توییتر از دورف در مورد نبود یک مرکز اعلان ها برای مطلع شدن از منشن ها پرسید، دورف در پاسخ به وی گفت که از این مشکل آگاه است و برای برطرف کردن آن چاره ای خواهد اندیشید.

منشن چیست؟ 
 
منشن کردن در واقع به معنای اشاره کردن است. برای مثال، در اینستاگرام با استفاده از قابلیت منشن کردن، شما می‌توانید در هر یک از کامنت‌های خود به فرد خاصی اشاره کنید. این عمل با تایپ نماد @ در ابتدای متن و انتخاب اکانت کاربر مورد نظر و سپس تایپ متن انجام می‌شود.
نظرات بینندگان