arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۶

معرفی اپلیکیشن حملو؛ پیک موتوری آنلاین شما

این شرکت های اینترنتی، نوپا و مدرن هستند که با ایجاد نظم و یکپارچگی در سیستم حمل و نقل شهری می توانند شهرهایی بزرگ همچون تهران را از زیر بار این مشکلات خارج کنند. حملو نیز با تولید اپلیکیشن پیک موتوری قصد دارد ما را در حل این مشکلات با شیوه‌ای نوین یاری کند.‌
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت حملو به تازگی و با تیمی بزرگ، جوان، خلاق و پرتلاش توانسته اپلیکیشنی تولید کند تا سهمی در حل مشکلات ترافیکی و حمل و نقل شهری داشته و انقلابی نو در زمینه پیک موتوری اینترنتی باشد. حملو به همراه دپارتمان‌های تخصصی شامل پشتیبانی، فنی و بازاریابی، کارش را با جدیت از زمستان سال 1395 آغاز کرد و با تلاشی ستودنی توانست نام خود را خیلی سریع بر زبان‌ها اندازد.

ارسال کالا از نقطه‌ای به نقطه‌ای در شهر به وسیله پیک موتوری جزء لاینفک امور روزمره‌ی بسیاری از شرکت‌ها، اصناف و به طور کلی همه مردم است. اما در بسیاری از مواقع این امر مهم و ضروری دست به گریبان مشکلات فراوانی می‌شود. به عنوان مثال کالا خیلی دیر به مقصد مورد نظر می‌رسد و یا قیمت‌ها بسیار گران است و اصلا به صرفه نیست و یا حتی نمی‌توان به برخی از پیک‌های موتوری سنتی یا آنلاین اعتماد لازمه را داشت و سر بزنگاه پیک موتوری در دسترس نیست تا کالا را به مقصد ببرد و دردسرهای دیگری که سر راه مدیران، صاحبان اصناف برای چنین کار ساده‌ای قرار می‌گیرد.
 
معرفی اپلیکیشن حملو؛ پیک موتوری آنلاین شما 

جدا از این مشکلات، بحران‌های عمومی کلان شهرها مانند ترافیک، حجم عظیم ماشین‌ها و سهم به سزای موتوری‌ها در آلودگی هوای تهران را هرگز نمی‌توان نادیده گرفت. و این شرکت های اینترنتی، نوپا و مدرن هستند که با ایجاد نظم و یکپارچگی در سیستم حمل و نقل شهری می توانند شهرهایی بزرگ همچون تهران را از زیر بار این مشکلات خارج کنند. حملو نیز با تولید اپلیکیشن پیک موتوری قصد دارد ما را در حل این مشکلات  با شیوه‌ای نوین یاری کند.‌
 

این اپلیکیشن با چند کلیک ساده و ثبت سفارش؛ نزدیکترین پیک موتوری اینترنتی را به محل شما می‌فرستد تا پس از آنکه کالای خود را تحویل او دادید، به سریعترین شکل ممکن به مقصد رساند. حملو در ابتدای کار توانست با رشد صعودی و منحصر به فردش بیش از 40000 هزار بار روی گوشی‌های هوشمند نصب شود. در حوزه رانندگان نیز از روزهای پایانی سال گذشته تا کنون رشد قابل توجهی داشته و بیش از 1000 راننده تا کنون به استخدام  حملو در آمده‌اند و همچنان این رشدهای پلکانی ادامه دارد که این امر بسیار امیدوارکننده است. قابل ذکر است که این رانندگان بیمه کامل خواهند شد که امری منحصر به فرد در حوزه حمل و نقل شهری مدرن است.

به گزارش ویرلن؛ حملو با قیمت‌هایی کاملا منطقی در این آشفته بازار نرخ‌های پیک‌های آنلاین و سنتی، ارسال کالا به هر نقطه از شهر را برای شما به صرفه می‌کند و همچنین با نیروهای توانا و آموزش دیده‌ای که دارد، کالاهای شما بدون هیچ آسیبی تحویل داده خواهند شد.

اگر چند کالا و چند مقصد دارید نیز نگران نباشید، چرا که این اپلیکیشن این قابلیت را دارد که چند سفارش را به صورت همزمان ثبت کنید. امنیت کالای تحویل داده شده هم در این موارد کاملا تضمین شده است. حملو اپلیکیشنی است که به صورت قانونی مشغول به کار بوده و از شهرداری تهران دارای مجوز رسمی است. همچنین برای آسایش خاطر شما، این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد، کالای خود را بیمه کرده و مسیر کالای خود را از مبدا تا مقصد دنبال کنید.

به کسانی که حتی یک بار می خواهند کالایی را ارسال کنند، پیشنهاد می کنیم برای همان یک بار هم که شده تلفن را زمین گذاشته و از کافه بازار، گوگل پلی و یا اَپ استوراپلیکیشن پیک موتوری برای اندروید و اپلیکیشن پیک موتوری برای آیفون را دانلود کنند تا متوجه شوند چقدر راحت‌تر، سریع‌تر و بی‌دردسر می‌توان کالایی را با پیک از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر ارسال کرد.

نظرات بینندگان