arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۶

خروجی‌های استقلال از فهرست ۱۸ نفره چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال استقلال در صورت جذب رابسون جانواریو، احتمالا مجبور به خروج سه بازیکن خود از فهرست بالای ۲۳ سال خواهد بود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، تیم فوتبال استقلال مدتی است که در ارمنستان حضور دارد و تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد. دور بودن این تیم از فضای رسانه‌های داخلی باعث شده تا آن‌ها در سکوت به تمرین بپردازند و البته همین مساله باعث بروز شایعات مختلفی در فضای مجازی شد که چندتای آن‌ها مثل مصدومیت جباری با تکذیب آبی‌ها همراه شد. با این‌ حال مشخص نیست که فهرست بالای ۲۳ سال آبی‌های پایتخت چه سرنوشتی خواهد داشت.

فهرست بازیکنان بالای ۲۳ سال استقلال به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، سید حسین‌ حسینی، لئوناردو پادوانی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، وریا غفوری، روزبه چشمی، فرشید باقری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، فرشید باقری، حسن بیت‌سعید، علی قربانی، سرور جپارف، مجتبی جباری، یعقوب کریمی، محسن کریمی و هرائر مگویان.

در این بین استقلال به دنبال رابسون جانواریو است و اگر این بازیکن جذب شود فهرست بالای ۲۳ سال استقلال به ۲۱ نفر می‌رسد و باید سه نفر از این فهرست خط بخورند.

اما راه‌حل استقلالی‌ها برای حل این مشکل چیست؟ آن‌ها در نامه‌ای از فدراسیون خواسته‌اند مبنای سن بازیکنان ۲۳ سال را به میلادی محاسبه کند و در این صورت محسن کریمی و احتمالا رابسون جانواریو سن‌شان زیر ۲۳ سال خواهد شد و در این صورت تنها یک نفر از فهرست آبی‌ها خط خواهد خورد.

اما اگر با درخواست استقلال موافق نشود و رابسون هم استقلالی شود، سه بازیکن جدا شده چه کسانی هستند؟ در این زمینه استقلالی‌ها هنوز هیچ واکنشی نداشته‌اند و گمانه‌زنی‌های رسانه‌یی نام‌های زیادی را مطرح می‌کند. از هرائر مگویان، یعقوب کریمی، محسن کریمی، امید ابراهیمی، فرشید باقری، مجتبی جباری و حتی خود جپارف در این میان نام برده می‌شود که هیچ‌کدام تا زمان بازگشت استقلالی‌ها قابل تایید نیستند و شاید تست پزشکی آبی‌ها در ایفمارک تکلیف یکی دو نفر را در این میان روشن کند.

استقلالی‌ها یک‌شنبه به تهران می‌آیند و پنج‌شنبه راهی آلمان می‌شوند تا روز شنبه به مصاف پرسپولیس بروند. در این فاصله زمانی احتمالا راهی ایفمارک هم شوند تا قضیه خروجی‌های این تیم تا حدی روشن شود.
نظرات بینندگان