arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶

برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه شوکو آره‌نا/ دعوت از دایی و باقری برای تماشای دربی 85

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبر برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه شوکو آره‌نا توسط سایت باشگاه آرمینیا بیله‌فلد منتشر شد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، باشگاه آرمینیا بیله‌فلد در سایت رسمی خود برگزاری دربی تهران (استقلال و پرسپولیس) در کشور آلمان و در ورزشگاه شوکو آره‌‌نا را تایید کرد.

در خبری که سایت این باشگاه منتشر کرده به برگزاری اولین دربی سرخابی در خارج از ایران اشاره داشته و برگزاری آن در کشور آلمان و ورزشگاه شوکو آره‌نا را مورد تایید قرار داده است.

در این خبر آمده است دوئل دو باشگاه ایرانی در تاریخ شنبه 22 ژوئن (31 شهریورماه) ساعت 19:30 به وقت محلی برگزار خواهد شد و این بازی می‌تواند زمینه‌ساز انتقال و اشتراک فرهنگ میان هواداران بین‌المللی دو باشگاه باشد.

این دیدار با هماهنگی با فدراسیون فوتبال آلمان و همچنین سفارت ایران در آلمان برگزار خواهد شد و هماهنگی‌های لازم درباره امنیت این دیدار صورت گرفته است.

در ادامه این خبر به حضور کریم باقری و علی دایی آقای گل فوتبال جهان به عنوان دو ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه آرمینیا بیله‌فلد از سال 1997 اشاره شده است و اینکه این دوستاره ایرانی به همراه این تیم آلمانی در بوندس‌لیگا به میدان رفتند و انتظار می‌رود که با دعوت مسئولان برگزاری این دیدار این دو ستاره نه‌چندان دور فوتبال ایران دربی 85 سرخابی را از نزدیک ببینند.

در پایان این خبر عنوان شده که هماهنگی‌های لازم برای فروش بلیط‌های این دیدار صورت گرفته و  پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این بازی شود و در حدود 5 هزار تا 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه شوکو آره‌نا حاضر شوند و این دیدار را از نزدیک ببینند.

به گزارش فارس، اسپانسر برگزاری این دیدار قصد دارد جمعی از مقامات فوتبال ایران را برای تماشای این بازی دعوت کند.

نظرات بینندگان