arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۶

"قاچاق انسان" در سیستان و بلوچستان بار دیگر حادثه آفرید/ ۹ تبعه خارجی غیرمجاز کشته و مجروح شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قاچاق انسان در سیستان و بلوچستان با دیگر حادثه آفرید و امروز در پی برخورد ۲ خودروی سواری در جنوب استان ۹ تبعه خارجی غیرمجاز کشته و مجروح شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم،‌ قاچاق انسان در سیستان و بلوچستان که به یک معضل جدی تبدیل شده، با دیگر صبح امروز منج به یک حادثه رانندگی خونین شد.

صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 حامل اتباع خارجی غیرمجاز با یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور ایرانشهر- "بمپور" 2 تبعه خارجی غیرمجاز کشته و 7 تبعه نیز زخمی شدند.

محمودرضا ناصح، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر در این رابطه به تسنیم اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع‌رسانی این حادثه دلخراش به مرکز فوریت‌های پزشکی ایرانشهر، 3 دستگاه آمبولانس جهت رسیدگی به حادثه‌دیدگان به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: مجروحین این حادثه رانندگی توسط آمبولانس‌ها برای درمان به بیمارستان "خاتم الانبیا(ص)" شهرستان ایراشنشهر منتقل شده‌اند و حال یکی از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان نیز علت این حادثه را حرکت خلاف جهت خودروی پژو حامل اتباع خارجی غیرمجاز اعلام کرد.
نظرات بینندگان