arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۶

منوچهر پورحسن: آغاز لیگ برتر والیبال از پنجم مهر ماه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست سازمان لیگ والیبال ایران گفت‌: با توجه به حضور تیم والیبال بانک سرمایه در جام باشگاه‌های جهان از پنجم مهر ماه لیگ برتر آغاز می‌شود.

به گزارش انتخاب منوچهر پورحسن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان آغاز لیگ برتر والیبال در فصل ۹۷ – ۹۶، اظهار کرد: با توجه به جلسه‌ای که اخیرا در فدراسیون والیبال داشتیم، پیشنهاد شد که به دلیل حضور تیم والیبال بانک سرمایه در آذر ماه در جام باشگاه‌های جهان ، لیگ برتر ۹۷ – ۹۶ از پنجم مهر ماه آغاز شود. علاوه بر این  حضور تیم‌های مختلف ملی در مسابقات مختلف بین‌المللی و تعدد مسابقات نیز در این تصمیم گیری دخیل هستند.

وی ادامه‌ داد: در واقع پس از پایان نیم فصل اول لیگ برتر تیم بانک سرمایه عازم رقابت‌های باشگاه‌های جهان می‌شود و پس از بازگشت این باشگاه از مسابقات، نیم فصل دوم نیز پیگیری می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ والیبال درباره تعداد تیم‌های حاضر در این فصل و احتمال اعمال تغییرات در نوع برگزاری مسابقات لیگ، گفت‌: هنوز تصمیم قطعی در این موارد گرفته نشده است. قرار است پس از برگزاری مسابقات انتخابی قهرمانی جهان که در اردبیل برگزار خواهد شد، آیین‌نامه‌ جدیدی را برای لیگ برتر تنظیم کنیم. درباره تعداد تیم‌ها هم باید بگویم که بین هشت تا ۱۲ تیم در لیگ حضور خواهند داشت،  ولی هنوز چیزی قطعی نیست.
نظرات بینندگان