arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۶

سه ماه به سود قاليباف، سه ماه به سود منتقدان!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عليرضا دبير عضو شوراي فعلي شهر شخصيت عجيبي دارد. او طي سالهاي عضويتش در شورا، گاه به تندترين شكل ممكن به قاليباف و شهرداري حمله مي كرد و گاهي، با وجود ورود همه اعضا مثل ماجراي املاك نجومي، كوچكترين واكنشي نشان نداد و ترجیح داد سکوت کند! اگر بگذریم که او برچه اساسی تغییر رویه ای چنین سهمگین می دهد و چرا یکباره حملاتش متوقف می شد، اما به نظر می رسد او این روزها نوبت كاري اش به "سه ماه عليه منتقدان قاليباف" رسيده و به دولت حمله كرده و گفته؛ شرکت بهره‌برداری مترو با توجه به عدم پرداخت تعهدات دولت ورشکسته است و شورای بعد باید حق و حقوق این شرکت را از دولت بگیرد.

به گزارش انتخاب، اين درحاليست  كه ديگر عضو ورزشكار شورا (عباس جديدي) در برهه "دقیقه 90، بزن در رو" حضور دارد و افشاگری بي سابقه اي نثار شهرداري كرده و گفته است: سیاری از این املاک و اراضی به صورت رایگان به اشخاص حقیقی و حقوقی، موسسات خیریه، مساجد و هیات های مذهبی واگذار شده است.

اگر از علت افشاگری دقیقه نودی عباس جدیدی بگذریم، طبیعتآً با توجه به دغدغه های متفاوت دیگر عضو ورزشکار (علیرضا دبیر)  و حضور در برهه «سه ماه علیه منتقدین قالیباف»، نمی توان انتظاری از او داشت تا در مورد این مسائل نیز سخنی مطرح کند!
نظرات بینندگان