arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۶

آجورلو: ضرغامی استقلالی بود، مدیر جدید صداوسیما پرسپولیسی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در فوتبال ما هنوز خیلی چیزها حرفه‌ای نیست.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، مصطفی آجورلو در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ هفدهم، گفت: در فوتبال ما هنوز خیلی چیزها حرفه‌ای نیست و من از خود شما خبرنگاران شروع می‌کنم که شما هم حرفه‌ای نیستید. با شما خبرنگاران تهرانی مدتی که در این شهر اقامت داشتم زندگی کردم و می‌دانم که چطور در کارتان عمل می‌کنید، شماها همیشه دوست داشته‌اید تیم‌های استقلال و پرسپولیس در صدر اخبارتان باشند، به هر حال سیاست کاریتان این است که با پرداختن به موضوعات این دو باشگاه کارتان دیده می‌شود. در قضیه به وجود آمده برای امید عالیشاه و احمد نوراللهی نیز مدام سوال می‌کردید که چرا آنها به ملوان نرفتند و حتی خبرنگار صدا و سیما نیز این سوال را از ما می‌پرسید در حالی که حداقل صدا و سیما باید بی‌طرف باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: چرا هواداران ما باید فکر کنند که تلویزیون هم طرفدار باشگاه استقلال و پرسپولیس است؟ در شرایطی که در فوتبال حرفه‌ای تیم‌هایی که بالای جدول هستند باید مورد توجه باشند و منطق این را حکم می‌کند اما برای صدا و سیما فرقی نمی‌کند پرسپولیس و استقلال در کجای جدول باشند و فقط به مسائل این دو باشگاه پرداخته و بازی‌های آنها را پخش مستقیم می‌کند.

آجورلو اضافه کرد: صدا و سیما در پرداختن به تیم‌ها باید عدالت را رعایت کند، برای تلویزیون نباید فرق کند که چه تیمی در صدر جدول است و هر تیمی که در بالای جدول قرار دارد باید بیشتر مورد توجه باشد. فوتبال ما باید به این سمت برود چرا تیمی مثل استقلال خوزستان که 2 فصل پیش قهرمان شد باید آنقدر شرایطش بحرانی باشد که برای رفتن به کشور دیگر برای بازی‌های آسیایی گدایی کند؟

وی تصریح کرد: در بحث اسپانسری هم شرایط برای ما که در تبریز بودیم مهیا نبود، چرا که صدا و سیما به دو باشگاه تهرانی توجه ویژه داشت اما ما در تبریز فقط در شبکه استانی بازی‌مان پخش می‌شد. اگر قرار باشد اینطور عمل کنند پس صدا و سیما اجازه دهد به ما که یک شبکه اختصاصی بزنیم چرا که ما اعتقاد داریم باید عدالت وجود داشته باشد و تیم‌ها برای صدا و سیما فرقی نکند. زمانی رئیس صداوسیما ضرغامی بود که به استقلال گرایش داشت و او رفت و جانشین او (علی‌عسگری) پرسپولیسی است.
نظرات بینندگان