arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۶

جزئیات اسید پاشی انتقامجویانه به روی کارفرما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردی که به روی کارفرمای خود اسید پاشیده بود، صبح دیروز پس از انتقال به دادسرای جنایی به تشریح ماجرا و بیان انگیزه‌اش پرداخت.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایران، عصر پنجشنبه 15 تیر، گزارش اسیدپاشی در پارکینگ طبقاتی ولیعصر بالاتر از خیابان فاطمی به پلیس و بازپرس کشیک تهران اعلام شد. بلافاصله تیم جنایی وارد عمل شده و مرد اسیدپاش 50 ساله را بازداشت کردند. از سوی دیگر مرد 48 ساله که قربانی اسیدپاشی شده بود به بیمارستان انتقال یافت و بلافاصله تحت درمان قرارگرفت.عامل اسیدپاشی دیروز پس از انتقال به دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت.

چرا اسیدپاشی کردی؟
 
از دست جعفر خسته شده بودم، عصبانی‌ام کرده بود و دلم می‌خواست نابودش کنم. با کارهایی که او کرده بود زندگی‌ام نابود شده بود.
 
چه کارهایی؟
 
بروید از خودش بپرسید، خودش بهتر می‌داند چه کارهایی انجام داده. پرونده‌ای به اندازه این چارچوب در دارد که اگر بخواهم در موردش حرف بزنم ساعت‌ها طول می‌کشد.
 
نمی توانی خلاصه بگویی؟
 
حقه بازی زیاد می‌کرد. پول خیلی زیادی برای پارک ماشین‌ها می‌گرفت. این حقه بازی‌هایش آنقدر ادامه داشت که بالاخره انتقام گرفتم!
 
خب چرا به مسئولان پارکینگ چیزی نگفتی؟
 
بارها گفتم اما چه فایده‌ای داشت. فقط می‌گفت چشم یا فراموش می‌کرد یا دلش نمی‌خواست چیزی بگوید. اما هر چه بود به او چیزی نمی‌گفت و او به کارهایش همچنان ادامه می‌داد.
 
با قربانی اسیدپاشی همکار بودی؟
 
او سرکارگرم بود.
 
می‌دانی چه مجازاتی برایت در نظر گرفته می‌شود؟
 
نهایتش این است که اعدامم می‌کنند. بگذارید اعدام شوم.چون که از این زندگی بهتر است. شاکی به قدری پولدار است که هر کاری دلش بخواهد می‌تواند انجام دهد و من در مقابل او هیچم.
 
چند وقت بود که نقشه اسیدپاشی را کشیده بودی؟
 
همان موقع تصمیم گرفتم و این کار را انجام دادم.
 
چطور دستگیر شدی؟
 
زمانی که اسید را ریختم، همانجا ماندم و همکارانم به پلیس زنگ زدند و بعد هم دستگیر شدم. حتی ماشینم را هم از پارکینگ بیرون نیاوردم و هنوز هم همانجاست.
نظرات بینندگان