arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۶

علم‌الهدی: بی‌توجهی به بحران‌های سیاسی سبب سقوط ما می‌شود / جریانی در کشور برقراری ارتباط با آمریکا را برای تداوم قدرتش می‌خواهد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه جریانی در کشور برقراری ارتباط با آمریکا را برای تداوم قدرت می‌خواهد، گفت: شکستن هیبت و صلابت رهبری برای جریانات مقابل ما یک اصل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه جریانی در کشور برقراری ارتباط با آمریکا را برای تداوم قدرت می‌خواهد، گفت: شکستن هیبت و صلابت رهبری برای جریانات مقابل ما یک اصل شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی عصر امروز در جمع تعدادی از فرماندهان سپاه اظهار داشت: بی‌توجهی به بحران‌های سیاسی سبب سقوط ما می‌شود، در هر شرایطی جریان‌های فرصت‌یاب دنبال قدرت‌یابی و ثروت‌یابی هستند که گاهی موفق و گاهی بایکوت می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: فراز و نشیب‌ها در نظام ما مانند یک کشتی است که مقام معظم رهبری چنان ناخدایی آن را انجام دادند که نه مردم متوجه خطرها شدند نه مسئولان.

آیت الله علم‌الهدی گفت: ما انقلاب کردیم و نظامی به عنوان اهرم این انقلاب تشکیل دادیم که کار ما در آن هنوز تمام نشده است، انقلاب ما تمامش مبارزه است و تا رسیدن به نقطه هدف این مسیر با مبارزه ادامه دارد، اکنون مقابل ما تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و امپراطوری رسانه‌ای دنیاست و پیروزی ما با جهانی شدن اسلام و برپایی حکومت اسلامی با ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی ادامه داد: مقابله ما با دشمن روز به روز شدیدتر می‌شود زیرا جریانات مقابل ما در چند اصل با هم تفاهم دارند، که اولین آن در برقراری ارتباط با آمریکاست. اینها قدرت را برای خود زمانی نهادینه می‌بینند که رابطه با آمریکا درست شود، شکستن هیبت و صلابت رهبری برای جریانات مقابل ما یک اصل شده است.

آیت‌الله علم الهدی خاطرنشان کرد: کسانی که در جامعه مقابل انقلاب ایستاده‌اند یا عده‌ای هستند که از ابتدا انقلاب را باور نداشتند یا عده‌ای که از انقلاب خسته شدند و یا عده‌ای هستند که با شرایط جامعه و زندگی خود تغییر می‌کنند. نقطه دوم تفاهم جریانات مقابل ما در جمع شدن سفره  حلقه مقاومت در منطقه است، مسئله قدرت نظام ما و وحشت دشمن از ما الان یک نکته انکار ناپذیر شده است.

نظرات بینندگان