arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۶

روز پرحادثه راه های البرز/ 1 کشته و 10 مصدوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که براثر 3 حادثه تصادف در راه های این استان یک نفر کشته و 10 نفر روانه بیمارستان شدند.

به گزارش انتخاب دکتر مهرداد بابایی شامگاه جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برای انتقال بیشتر این مصدومان بالگرد امدادی اورژانس 115 چهار بار به پرواز درآمد.
 
وی اظهار داشت: در حادثه نخست براثر تصادف بین خودرو پراید و ال 90 تعداد پنج نفر از سرنشینان خودروها در جاده کرج - چالوس و درمحدوده دیزین مصدوم شدند که 3 نفر آنان با استفاده از بالگرد با آمبولانس به مراکز بیمارستانی انتقال یافتند.
 
بابایی گفت: مأموریت دوم که برای امدادرسانی به 4 مصدوم به جا مانده از تصادف دیگر بین خودرو پراید و ال90 در جاده کرج چالوس انجام شد که مصدومان این حادثه با استفاده از بالگر به بیمارستان منتقل شدند.
 
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز افزود: مأموریت سوم بالگرد امدادی البرز نیز به منظور انتقال سریع یک مصدوم بدحال که در اثر تصادف مرگبار خودروهای پراید و پژو 206 در جاده اشتهارد به نظرآباد انجام شد که در این حادثه یک نفردر دم جان باخته بود.

وی گفت: در حادثه دیگر مرد 62 ساله ای بر اثر سقوط از ارتفاع در حاشیه جاده کرج - چالوساز ناحیه سر و ستون فقرات آسیب دیده بود که با توجه به یکطرفه شدن این جاده، مصدوم با بالگرد امدادی 115 به مرکز درمانی شهید مدنی کرج منتقل شد.
نظرات بینندگان