arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۶

انفجار در پایگاه هوایی فلوریدا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه اینترنتی فاکس13 نیوز از انفجار در پایگاه هوایی اگلین در فلوریدا خبر داد که گفته می شود ناشی از انفجار در یکی از آزمایشگاه های ویژه این مرکز بود.

به گزارش انتخاب، پایگاه اینترنتی فاکس13 نیوز از انفجار در پایگاه هوایی اگلین در فلوریدا خبر داد که گفته می شود ناشی از انفجار در یکی از آزمایشگاه های ویژه این مرکز بود.
 
آتش سوزی شدید و دود غلیظی در آسمان منطقه پایگاه هوایی اگلین در ایالت فلوریدا گزارش می شود.
 
مقامات نیروی هوایی اعلام کرده اند علت آتش سوزی، انفجار در آزمایشگاه آب و هوایی مک اینلی در ساعت ده صبح به وقت محلی است. ساختمان های مجاور به خاطر نگرانی از گسترده تر شدن آتش سوزی و خطر های ناشی از آن تخلیه و ساکنان به محلی امن منتقل شده اند. برخی ها در شبکه های اجتماعی از تخلیه اجباری خبر داده اند.

به گفته نیروی هوایی، آزمایشگاه مک اینلی شامل بزرگترین اتاقک های زیست محیطی دنیا هستند که می توان شرایط مختلف آب و هوایی را در آنها برای آزمایش ایجاد کرد. در این تاسیسات می توان هواپیماهای بزرگ تا تانک ها، موشک انداز ها و خودروها را در شرایط مختلف آب و هوایی آزمایش کرد.

اگر چه گزارشی از زخمی شدن کسی در این حادثه منتشر نشده است ولی مقامات پایگاه از همه خواسته اند در معرض دود ناشی از آتش سوزی قرار نگیرند زیرا گفته می شود دود ناشی از آتش سوزی امکان دارد حاوی متیل کلروید باشد که ماده خنک کننده و در عین حال سمی است. علت آتش سوزی در دست بررسی است.
نظرات بینندگان