arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۶

سردار وحیدی: ایجاد اختلاف میان وزارت اطلاعات و سپاه خواست دشمن است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با تاکید بر کارکرد جداگانه وزارت اطلاعات و سپاه در تامین امنیت کشور، بر لزوم حل اختلافات میان مسئولان سیاسی کشور ازطریق گفت‌وگو تاکید کرد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، سردار احمد وحیدی با اشاره به اختلاف دیدگاه‌ها میان برخی مسئولان نظام که از طریق شبکه‌های اجتماعی ظهور و بروز یافته، با تاکید بر نقش حضور وحدت‌بخش مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی اعلام کرد: پیام حضور مردم در عرصه‌ها و رویدادهای سیاسی-اجتماعی این است که همه ملت ایران پشت سر رهبری هدفی واحد را دنبال می‌کنند. این هدف واحد عزت و استقلال جمهوری اسلامی و همچنین حمایت از مظلومان جهان به‌ویژه مردم بی‌گناه فلسطین است که این هدف بلند باید سرلوحه همه قرار گیرد.
 
وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان خاطرنشان کرد: بر این اساس لازم است همه مسئولان این مهم را سرلوحه قرار دهند و همه باید در این چارچوب با یکدیگر گفت‌وگو کنند و اختلافات خود را حل کنند.
 
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی همچنین درپاسخ به سوالی درباره عدم اشاره به نقش وزارت اطلاعات در عملیات موشکی سپاه در اطلاعیه شماره دو سپاه پاسداران، اعلام کرد: بالاخره وزارت اطلاعات و سپاه دو دستگاه مجزا هستند که هر دو در تامین امنیت مردم و نظام جمهوری اسلامی نقشی مهم ایفا می‌کنند و هرکدام هم کارکرد خاص خودشان را دارند.
 
او یادآور شد: البته در جریان حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در منطقه دیرالزور سوریه، نیروی هوافضای سپاه با قدرت وارد عمل شد و اقدامات لازم را انجام داد.
 
سردار وحیدی در پایان تصریح کرد: به هرحال هر حرفی که بخواهد میان دو ارگان وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران اختلاف بیاندازد، ارتباطی به هیچ‌کدام از این دو ندارد و خواست و هدف دشمنان است.
نظرات بینندگان