arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۶

رئیس موساد: اسرائیل به‌تنهایی توان مقابله با ایران را ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : «یوسی کوهن»، رئیس موساد در گفت‌وگویی محرمانه با ادعای اینکه ایران مشغول ایجاد حزب‌الله دوم در جولان سوریه است، گفت: اسرائیل نمی‌تواند به تنهایی با تهدیدات ایران مقابله کند.

به گزارش انتحخاب به نقل از مهر به نقل از پایگاه عبری زبان «کان»، یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» مدعی شد ایران در حال ایجاد «حزب‌الله دوم» در بلندی‌های جولان سوریه است.

بنابر این گزارش، کوهن هفته گذشته در جلسه ای محرمانه با هیئت آمریکایی ادعا کرده بود: ایران در حالی مشغول گسترش منطقه نفوذ خود است که جامعه جهانی نسبت به آن بی‌تفاوت است و فقط آمریکا می‌تواند جلوی آن را بگیرد.

وی همچنین ضمن هشدار درباره قدرت رو به افزایش ایران و گسترش نفوذش در سوریه، مدعی شد: ایران مشغول ایجاد حزب‌الله دوم در بلندی‌های جولان است!

رئیس موساد همچنین افزود: ما تغییر سطح زیرساخت‌ها در جولان را تحت نظر داریم اما جامعه جهانی بی‌تفاوت است، زیرا آنها زندانی توافق هسته‌ای هستند که با ایران امضا کرده اند.

کوهن با درخواست کمک از ایالات متحده برای مقابله با ایران، اذعان کرد اسرائیل نمی‌تواند به تنهایی در برابر تهدیدات ایران عمل کند و افزود: فقط ایالات متحده می‌تواند با گسترش ایران مقابله کند، زیرا آنها خطر را درک می‌کنند.

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی طی ۳ روز اخیر، به بهانه برخورد چندین خمپاره و راکت به بلندی‌های جولان اشغالی از خاک سوریه، مواضع ارتش این کشور را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار داده است.
نظرات بینندگان